​THE QUBE vant pris for Norges «Beste storarena»

​THE QUBE vant pris for Norges «Beste storarena»

(Oslo 09.10.15) Under prisutdelingen til HSMAI mottok Clarion Hotel & Congress Oslo Airport prisen “Beste storarena” for THE QUBE.

-For Clarion Hotel & Congress Oslo Airport er det en stor ære å vinne prisen for “Beste storarena”. I løpet av ett år i drift har vi bevist at THE QUBE er mulighetenes arena, også for de aller største arrangementene. Denne prisen er et resultat av den fantastiske innsatsen til våre medarbeider, sier Jannica Landmark-Rosén, hotelldirektør Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.

Prisen ble gitt på bakgrunn av en undersøkelse gjennomført av den internasjonale hotell- og reiselivsorganisasjon HSMAI. Det er eventbyråene selv som har stemt frem THE QUBE i kategorien «Beste Storarena». Den årlige HSMAI-utdelingen fant sted i Oslo onsdag 7.oktober.

-Med åpningen av THE QUBE kan Clarion Hotel & Congress Oslo Airport ta i mot arrangement med opp til 6000 deltagere. Det er en skala som tidligere ikke har vært mulig på Gardermoen. At vi nomineres av eventbyråene til prisen for «Beste storarena» og deretter vinner er rett og slett helt fantastisk. Sammen med byråene klarer vi virkelig å skape merverdi for kunden, sier Landmark-Rosén.

Clarion Hotel & Congress Oslo Airport er en del av Clarion-kjeden, som er en hotellkjede under Nordic Choice Hotels. Hotellet ble bygget i 1998 og har siden den gang vært et av Nordic Choice Hotels sine viktigste konferansehotell.

Les mer om Clarion Hotel & Congress Oslo Airport og The Qube her:https://www.nordicchoicehotels.no/clarion/clarion-hotel-oslo-airport/konferanse/

Se mer om Clarion Hotel & Congress Oslo Airport her: www.facebook.com/clarionosloairport

Nordic Choice Hotels er et av Nordens største hotellkonsern med 179 hoteller og 12 500 medarbeidere i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotel, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion Hotel, samt 10 frittstående hoteller . Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.