Nordic Choice Hotels vant Årets Bransjepris på Sponsor- og eventprisen 2018

Nordic Choice Hotels vant Årets Bransjepris på Sponsor- og eventprisen 2018

Med eventet “Byens Beste Byrå” vant Nordic Choice Hotels og samarbeidspartner Green Hat People den gjeve prisen Årets Bransjepris på Sponsor og Eventprisen 2018.

Arrangementet “Byens beste byrå” samlet for 3. året på rad Norges fremste eventbyråer til konkurranser og oppdrag på og mellom Nordic Choice Hotels sine hoteller. Oppgavene under arrangementet varierer stort, men innebærer alt fra maling utenfor Munch-museet til strategisk spill på eventsalen THE QUBE på Gardermoen.

Det var fantastisk hyggelig å kunne by på en morsom og innholdsrik dag for eventbyråene, samtidig som vi fikk vist frem fasilitetene våre. Nordic Choice Hotels har kanskje Nordens beste lokaler for alle typer arrangementer, og det er viktig for oss å vise frem mulighetene som finnes på våre hotell- og konferanseanlegg, sier Stig Hillestad, Salgsdirektør for Norge i Nordic Choice Hotels.

I 2017 var hele 28 byråer med, og deltok sammen med hver sin representant fra Nordic Choice Hotels. Finalen ble avholdt med talentkonkurranse og felles middag med 140 deltakere på Strömstad Spa 26. oktober. Her ble også dagens vinnere kåret, og de heldige fikk ta med seg laget sitt til Dubai som premie.

Det er utrolig viktig for oss at de som booker event og møter vet hva de har å velge i. Med “Byens beste byrå” får vi vist frem våre fasiliteter, knyttet tette relasjoner til byråene og blir kjent i hyggelige omgivelser. Samtidig får våre fantastiske partnere vist frem sine produkter. Vinn-vinn for alle parter. Det er veldig motiverende og inspirerende å motta den gjeve prisen som anerkjenner innsatsen bak, sier ansvarlig prosjektleder for Byens Beste Byrå og Key Account Manager i Nordic Choice Hotels, Mette Snekvik Dæhli.

Her følger juryens begrunnelse for tildelingen:

Årets Bransjepris - Nordic Choice Hotels og Green Hat People, for «Byens Beste Byrå»

Årets Bransjepris har med strategisk bruk av event styrket sin markedsposisjon og etablert seg som et foregangseksempel i bruk av teknologi. Kreative konkurranser, testing av bransjerelaterte produkter og tjenester, samt middag og underholdning, gir rom for erfaringsutveksling blant deltakerne, og en plass for arrangørene til å vise seg frem som destinasjon og arrangør. Deltakerne selv elsker konseptet og har i etterkant brukt flere av aktørene og løsningene som ble brukt under arrangementet. Dette eventet samlet 32 lag fra 30 ulike byråer. Med mål om å skape relasjoner, inspirere og underholde har årets bransjeprisvinnere skapt en arena hvor motspillere blir medspillere. Sammen gjør vi hverandre sterkere og det er en samlet bransje som har latt seg engasjere, og valgt årets vinner. Det er med glede, juryen og bransjen, gratulerer Nordic Choice Hotels og Green Hat People som vinnere av «Årets Bransjepris» for «Byens Beste Byrå».

Nordic Choice Hotels er et av Nordens største hotellkonsern med over 190 hoteller og 13 000 medarbeidere. Selskapet markedsfører kjedene Comfort Hotel, Quality Hotel og Clarion Hotel, samt et 20-talls frittstående hoteller. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.