Nordic Choice Hotels lanserer digital årsrapport

Nordic Choice Hotels lanserer digital årsrapport

Med årsrapporten State of Nordic Choice, tar Nordic Choice Hotels farvel med trykte årsrapporter og ønsker velkommen den digitale årsrapporten, tilgjengelig for alle på internett.

- Om energi, mot og begeistring er nøkkelen til suksess, så er åpenhet verktøyet for å måle suksessen. Derfor var det et naturlig neste steg for oss å lansere årets årsrapport digitalt. På denne måten vil gjestene, samarbeidspartnere, leverandører og ansatte enklere få innsikt i alle deler av vårt selskap, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør, Nordic Choice Hotels.

Gjennom enkel navigering og innhold produsert for digitale plattformer, skal State of Nordic Choice sette bransjestandard for årsrapportering. Det Oslo-baserte digitalbyrået Feed har laget nettsiden sammen med Nordic Choice Hotels.

- State of Nordic Choice er et verktøy for dynamisk rapportering. Vi har brukt de siste teknikker og åpne nettstandarder for å lage en underholdende kryss-plattform opplevelse man vanligvis ikke forbinder med en årsrapport. Site'en vil vokse med tid og vil dekke flere områder med oppdaterte tall. Teamet i Feed har bidratt i alle ledd, og vi er svært fornøyde med resultatet, sier Fredrik Hæreid, digital kreatør Feed.

-  Når du handler en matvare i butikken, skal det stå på emballasjen hva produktet inneholder. Produktdeklarasjonen er et løfte som forplikter produsentene. Det gir større trygghet for deg som forbruker. Vi ønsker å gi deg denne samme tryggheten når du kjøper hotellopplevelser fra Nordic Choice Hotels, avslutter Torgeir Silseth.

State of Nordic Choice kan oppleves her

Nordic Choice Hotels er en av Nordens største hotellkonsern med 171 hoteller og 12 000 medarbeidere i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion, samt 10 unike hotellperler innen Nordic Hotels & Resorts. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Trude Laberg

Pressekontakt Communications Advisor +47 907 91 896

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.

Frederik Stangs gate 22-24
P.O. Box 2454 Solli 0201 Oslo