Nordic Choice Hotels har bransjens mest fornøyde kunder

Nordic Choice Hotels har bransjens mest fornøyde kunder

Resultatene fra Norsk Kundebarometer 2017 er inne, og kundene har talt: Nordic Choice Hotels leverer Norges beste hotellopplevelse.

Nordic Choice Hotels ble bransjevinner og kan vise til fire stjerner i Norsk Kundebarometer 2017. I tillegg klatrer selskapet fra 87. plass i 2016 til en 42. plass i 2017.

For en knallstart på uka! Hver eneste dag jobber alle i Nordic Choice Hotels utrolig hardt for å levere topp kvalitet, skreddersydde hotellopplevelser, og ikke minst en liten dose hverdagsmagi. At gjestene våre setter pris på innsatsen og belønner oss med dette fantastiske resultatet er den største utmerkelsen vi kan få, sier Petter Stordalen, eier av Nordic Choice Hotels.

Norsk Kundebarometer er en årlig kundetilfredshetsmåling. Formålet er å avdekke hvordan norske kunder opplever kvalitetsnivået på ulike bedrifter leveranser, enten det gjelder produkter eller tjenester. Når kundene skal avgjøre hvilket hotellselskap de er mest fornøyd med, er det Nordic Choice Hotels som scorer klart høyest.

Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet. Med 4 stjerner så kan Nordic Choice Hotels være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet, sier Hans-Peter Wøien, daglig leder i Barcode Intelligence Group, som står bak Norsk Kundebarometer 2017.

Resultatene for Norsk Kundebarometer 2017 ble sluppet 15. mai. Her er listen over bransjebeste: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2017/

Foto credit: Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels er et av Nordens største hotellkonsern med over 190 hoteller og 13 000 medarbeidere. Selskapet markedsfører kjedene Comfort Hotel, Quality Hotel og Clarion Hotel, samt et 20-talls frittstående hoteller. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.