3D Rendering av Comfort Hotel Bergen Airport - åpningsdato 28. februar 2017

Nå åpner Bergens nye storstue, Comfort Hotel Bergen Airport.

(Bergen 28.02.2017) Tirsdag 28. februar åpnet dørene til Comfort Hotel Bergen Airport.

Hotellet er en del av det første byggetrinnet i utbyggingen av Bergen Business park, som er under utvikling ved den nye terminalen og Bybanens endestasjon på Flesland.

-Byggingen av Comfort Hotel Bergen Airport har vært intensivt og er et av Comforts største prosjekter. Vi er veldig stolte over hotellet og godt fornøyde med å bli et naturlig møtepunkt mellom Bergen og tilreisende fra hele landet. Nå gleder vi oss bare til Bybanens endestasjon- og den nye terminalen åpner, sier Erlend Fardal Lunde, hotelldirektør på nye Comfort Hotel Bergen Airport.

Med bygging av Bybanen helt ut til Flesland i 2017 får reisende enkel og rask tilgang til nye, friske møtelokaler, restaurant og overnatting. Hotellet er nemlig utstyrt med 304 rom og hele 12 trådløse møterom. I tillegg ligger hotellet kun to minutter fra den nye terminalen som åpner august 2017.

-Comfort Hotel Bergen Airport er tilrettelagt for korte dagmøter og mindre konferanser. Når den nye terminalen åpner er det kun to minutter å gå til flyplassen. Målet er å bli en møteplass og hang out for reisende til- og fra Bergen lufthavn Flesland slik at de kan bruke tiden på å få unna litt jobb eller bare slappe av i vår Barception og lobby mens de venter på sin neste flyvning, sier Erlend Fardal Lunde.

Comfort Hotel Bergen Airport er nummer to i rekken av Comfort Hotel i Bergen.

Fakta om Comfort Hotel Bergen Airport:

• 304 rom
  • 12 trådløse møterom
  • Restaurant, bar og stor gym
  • 2 minutter fra den nye terminalen som åpner august 2017
  • Innendørsparkering med 110 parkeringsplasser som disponeres av tredjepart mot avgift.

Nordic Choice Hotels er et av Nordens største hotellkonsern med 184 hoteller og 13 000 medarbeidere i Skandinavia og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort Hotel, Quality Hotel og Clarion Hotel, samt 15 frittstående hoteller. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.