Klart for Womens Weekend ved Quality Spa & Resort Norefjell

Klart for Womens Weekend ved Quality Spa & Resort Norefjell

Vårens store begivenhet for jenter, Womens Weekend, går av stabelen 3.-5. mai. Womens Weekend samler 500 damer på fjellet til en fullspekket helg med aktiviteter, spesielt tilrettelagt for damene.

- I en hektisk hverdag er det ikke alltid lett å finne tid til å pleie seg selv. Med Womens Weekend ønsker vi å gi damene litt egentid dedikert til inspirasjon og nytelse. Quality Spa & Resort Norefjell har skreddersydd et program bestående av alle elementer i en vellykket jentehelg, sier Anne Rustbergaard Varden, hotelldirektør ved Quality Spa & Resort Norefjell.

Janne Formoe og Christopher Dons er årets konferansier.  De skal også holde et inspirasjonsforedrag om mediehåndtering, hvor de blant annet vil bruke humoristiske eksempler fra profilerte personer figurert i pressen. I tillegg skal hele Norges personlige trener Yngvar Andersen, kjent fra blant annet NRK Puls, snakke om motivasjon og treningsglede. Ekspert på sosiale medier Trine Grung skal fortelle om hvordan hun snudde en meget vanskelig periode i livet til sin fordel, og Therese Cleve, kjent fra «Skal vi danse», vil snakke om bevisst på kroppsspråk og roller. Vibeke Klemetsen skal introdusere damene til yoga-verdenen.

Kveldene byr på variert underholdning med blant annet Idol duoen Alejandro Fuentes og Jan Fredrik Karlsen, DJ og mote guru Marianne Jemtegård, fantastiske Adiam Mengis, danseshow av Robbie Williams danserne Free Motions. Spektakulære CMYK stiller med DJ, saksofon, elektrisk fiolin og trommer.  Det vil også være en beauty avenue med spennende stands og gode tilbud, samt en rekke overraskelser i løpet av helgen.

-Dette er fjerde året vi arrangerer Womens Weekend.  Arrangementet samler damer i alle aldre, og vi skal gjøre vårt aller beste til å skjemme dem ordentlig bort, sier Anne Rustbergaard Varden.

For ytterligere informasjon om foredrag, beauty avenue og program gå inn på: www.womensweekend.no/ eller www.facebook.com/wwnorefjell

Kontakt:

Marianne Claussen Frostad, Salgs og Konseptsjef ved Quality Spa & Resort Norefjell

E-post: marianne.frostad@choice.no

FAKTA:

·  Quality Spa & Resort Norefjell tilbyr rekreasjon og spaopplevelser i en setting du sannsynligvis aldri har opplevd før. Hotellets visuelle identitet bygger på detaljer fra Norefjells natur og dyreliv. Området består av 244 rom i hotellet hvorav 121 er dobbeltrom og 123 leiligheter, samt 161 leiligheter i landsbyen.

·  Resortet tilbyr ski inn – ski ut, en 16 meter høy innendørs klatrevegg, skøytebane, spa, svømmebasseng og restaurant. Hotellet har 11 møterom med maks kapasitet til 300 personer. Alle møtelokaler ligger i samme etasje.

·  Over 800 moh. kan du rekreere i Velvære Spa avdelingen med utsikt over fjellene. Både innendørs- og utendørsanlegg sørger for velvære, uansett vær og føre. Foreldre kan glede seg over Bøeseter Bad & Trening der alt er tilrettelagt også for de yngre. Med Norefjell sine velkjente alpinbakker kun noen stavtak unna kan hele familien kose seg i bakkene, før vår egen heis bringer en tilbake til de luksuriøse leilighetene og hotellrommene.

·  Quality Spa & Resort Norefjell vant World Travel Award sin pris som Norges ledende Spa & Resort i Norge i 2010 og 2011 og de vant den gjeve We care prisen i 2011 i konkurranse mot 170 Nordic Choice hoteller.

Quality Resort er en del av Nordic Choice Hotels.

Nordic Choice Hotels er Nordens største hotellkonsern med 170 hoteller og 9250 ansatte i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion, samt 9 unike hotellperler innen Nordic Hotels & Resorts. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Trude Laberg

Pressekontakt Communications Advisor +47 907 91 896

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.

Frederik Stangs gate 22-24
P.O. Box 2454 Solli 0201 Oslo