Europeisk seier til Nordic Choice Hotels

Europeisk seier til Nordic Choice Hotels

I konkurranse med de største reiselivsaktørene i Europa, stakk Nordic Choice Hotels av med både pris og hederlig omtale da den europeiske reiselivsbransjen kåret de beste markedsførerne under HSMAI Europe Awards. I tillegg ble Stordalens independent-hotell, THE THIEF, belønnet med 2 priser.

-Dette er stort! Det å vite at vi, langt oppe i nord, klarer å levere produkter og opplevelser, fullt på høyde med store internasjonale aktører, gleder meg ekstra mye, sier Petter A. Stordalen, eier og styreleder, Nordic Choice Hotels.

Pris og hederlig omtale til Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels Revenue Vice President, Carl Oldsberg, ble kåret til en av "Europe’s Top 20 Extraordinary Minds in Sales, Marketing and Technology". Oldsberg har blant annet jobbet med å utvikle en innovativ tilnærming til pris- og distribusjonsarbeid i Nordic Choice Hotels.

- Dette er en pris som jeg deler med alle som jobber med revenue og distribusjon i Nordic Choice hotels. Å jobbe med tall er kanskje ikke den mest glamorøse delen av reiselivsbransjen, derfor er gleden stor over å få en pris for arbeidet vi gjør, sier Carl Oldsberg, Revenue Vice President, Nordic Choice Hotels.

I tillegg fikk Nordic Choice Hotels hederlig omtale for reklamefilmen «Bra Booka». Filmen viser hvordan selskapet overrasker uvitende gjester, som har valgt å booke via www.choice.no, med en spektakulær innsjekking. Reklamefilmen er et samarbeidprosjekt mellom Nordic Choice Hotels kommunikasjonsavdeling, Nordic Choice Hotels interne reklamebyrå og Nordic Choice Club.

To priser til THE THIEF

Det prisbelønte hotellet THE THIEF vant gull i kategorien Content Marketing Project of the Year. I tillegg ble Siri Løining, Head of Communication, ved THE THIEF kåret til en av "Europe’s Top 20 Extraordinary Minds in Sales, Marketing and Technology". Løining har det siste året jobbet med å etablere THE THIEF som et av Europas ledende hotellbrands.

Prisene ble delt ut i London, tirsdag 4.februar.

Nordic Choice Hotels er Nordens største hotellkonsern med 170 hoteller og 12 000 medarbeidere i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion, samt 10 unike hotellperler innen Nordic Hotels & Resorts. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Trude Laberg

Pressekontakt Communications Advisor +47 907 91 896

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.

Frederik Stangs gate 22-24
P.O. Box 2454 Solli 0201 Oslo