Elektrisk stemning under innvielsen av Clarion Hotel Energy

Elektrisk stemning under innvielsen av Clarion Hotel Energy

Torsdag kveld feiret 1 400 inviterte gjester, innvielsen av Stavangers største konferansehotell, Clarion Hotel Energy. Spesialdesignet 3D-lasershow, kjente artister og en feststemt Petter A. Stordalen, sørget for en energifylt aften.

Iført en selvlysende drakt og hjelm, ikke ulik uniformen til duoen Daft Punk, entret Stordalen scenen og ønsket gjestene velkommen. Kveldens musikalske høydepunkter var det den svenske artisten Timbuktu og norske Gabrielle som sto for.

-For en energi! Sammen med 1 400 fantastiske gjester lagde vi en elektrisk helaften for å hylle et spektakulært bygg. Clarion Hotel Energy er et etterlengtet hotellprodukt i regionen. Og innvielsen av Madlas nye storstue, beviser at hotellet har kapasiteten og kompetansen til å være vertskap for store konferanser og begivenheter, sier Petter A. Stordalen, eier og styreleder Nordic Choice Hotels, som står bak Clarion kjeden.

Clarion Hotel Energy er Clarion kjedens siste tilskudd, og ligger vegg i vegg med DNB Arena på Stavanger Forum. Hotellet har 400 rom, 14 møterom og en konferansesal med plass til 1000 personer. Bygget som eies av Arthur Buchardt er tegnet av arkitektfirmaet Snøhetta, og klassifisert i energiklasse A. Byggeier Arthur Buchardt og hotelldirektør Sigurd Lindland var også vertskap for innvielsesfesten.

-Et spektakulært hotell fortjener en spektakulær markering. Målet med gårsdagen var å ferie den fantastiske innsatsen som er lagt ned av partene bak Clarion Hotel Energy. Og energinivået til de 1 400 gjestene vitnet om at festen innridde forventningene, sier hotelldirektør Sigurd Lindland.

I forkant av innvielsesfesten har Petter A. Stordalen besøkt nærområdet og invitert tilfeldige privatpersoner til åpningsfesten. Stordalen møtte også opp på døra til flere av hotellets naboer, for å gi dem en personlig invitasjon.  Her kan du se en kort videosnutt fra Stordalens invitasjonsrunde.

Nordic Choice Hotels er en av Nordens største hotellkonsern med 171 hoteller og 12 000 medarbeidere i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion, samt 10 unike hotellperler innen Nordic Hotels & Resorts. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Geir M. Økland

Pressekontakt Senior Communications Advisor +47 482 72 656

Et av Nordens største hotellkonserner

Strawberry er portalen til et bredt utvalg av hotell, møte- og konferansefasiliteter, restauranter og spa, i tillegg til eksklusive partnere og fordeler for våre medlemmer. Med over 240 hoteller over hele Norden, tilbyr vi fire hotellkjeder – Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel – og mer enn 40 frittstående hoteller. Gjennom Strawberry sin app og nettside, får du som gjest og medlem tilgang til et univers av muligheter, med vårt løfte om å fylle livet med morsomme, meningsfylte og spennende opplevelser.