Viktig påminnelse fra Ingrid Lovise

Viktig påminnelse fra Ingrid Lovise

Fredag 19. august slipper Ingrid Lovise singelen «Wild» på Drabant. Det er en frisk og smakfull påminnelse om hvor viktig det er å ikke la andres ondsinnede kommentarer påvirke ditt eget syn på deg selv.

«Ikke la andre bestemme din egenverdi.»

Ingrid Lovise varsler nye takter med sin singel «Wild». Dette er første låt ut fra hennes andre album, og den unge artisten har tydelig vokst siden debutalbumet «Half of Her Heart & the Other Part» kom ut i fjor.
Hennes nye samarbeidspartner, produsent og pianist Martin Vinje, bidrar til et friskt og delikat lydbilde som driver Ingrid Lovises tekst og melodi fremover på en fengende måte.
«Wild» handler om å innse at noens påstander om en selv er feil. Videre å se at en kan heve seg over dette, og gå videre fra noen som bare spiller spill med en og får en til å føle seg dum og klønete.
«Wild» er toneangivende for hva vi kan vente oss fra Ingrid Lovise fremover. En en ærlig og modig tilnærming i en enda friskere stil.

«Wild» fra Ingrid Lovise er tilgjengelig fra fredag 19. august