Ny norskspråklig barnemusikk fra Storm Barnesanger

Storm Barnesanger er klapp, klapp, klappet og klar for sommeren!

Storm Barnesanger gir foreldre i hele landet noe helt nødvendig; barnesanger som barna elsker, og som ikke driver de voksne fra vettet.

Albumet «Barnesanger» har i skrivende stund ligget over 100 uker på VG-listen, og det kommer stadige ønsker om Storm-versjoner av kjente låter. Til nå har sangene på albumet strømmet over 60 millioner ganger, og det er sertifisert dobbelt platina.
Julealbumet som kom i 2021 ble i fjor oppdatert med et par nye låter og var nummer 6 på VG-listen. Albumet er forventet å gjøre et solid comeback i desember.

Inspirert av en dyp og ekte kjærlighet til musikk har vokalist og multi-instrumentalist Francesca Strano Tvedt tatt med seg den lekne og magiske stemningen man finner i musikaler og Disney-filmer inn i den norske barnemusikkens univers.

Sammen med ektemannen Øyvind Tvedt driver hun familieprosjektet fra hjemme i Fyllingsdalen i Bergen. De har skapt sin egen verden som vokser i takt med drømmene. Francesca synger og produserer, og barna Isabella og Elias inspirerer og deltar der det passer.

Nå står sommeren som for døren, og i den anledning slipper Storm Barnesanger enda en kjent og kjær barneklassiker i ny drakt.

«Mandag, tirsdag, klapp, klapp, klapp» er ute 19. mai, og blir nok å høre på mang en bilferie i månedene som kommer.

Kjetil Fløtaker

Product Manager Catalogue / Prosjektleder - Barnemusikk +47 915 25 628