Artwork Sandra Lyng og Staysman "Siste kveld"

Siste kveld med Sandra og Stian!

Sandra Lyng har fått med seg Staysman som feature på «Siste kveld»; låta 15-år gamle Sandra hadde danset til etter å ha sneket seg ut av vinduet og haiket til fest i en Volvo 240. Tilgjengelig fra 21. april.

Hva får du når Hele Norges Sandra Lyng får lyst til å lage festmusikk og inviterer Hele Norges Staysman i studio? Festmusikk med et lite snev av alvor, fordi livet er fylt av kontraster.

«Siste kveld er en låt om å leve som om det er dine siste minutter på jorda. Det er en låt jeg håper kan bidra til å løfte stemningen på fest og ellers. Kanskje spesielt når man har litt vanskelig for å huske at livet alltid er verdt å feire».

I år er det 20 år siden Sandra sjarmerte oss i senk på Idol, og i årene siden har den talentfulle mosjøværingen etablert seg som en folkekjær artist som stadig er innom hitlister og TV-skjermer. I tillegg har hun blitt en foregangsfigur på grunn av sitt enorme engasjement for mental helse. Sandra har sett sine indre demoner i hvitøyet, og er ikke redd for å følge hjertet når hun først finner retningen. Noen ganger fordi hun er inspirert til å endre liv, andre ganger – som nå – fordi hun vil få fart på festen!

«Jeg er så himla inspirert av evnen til å finne glede, latter og moro til tross for at livet ikke alltid er lett. Men det er også en feiring av 15-åringen i meg. Hun som jobba på Esso’n og sneik seg ut av vinduet for å bli med å råne i Volvo 240».

Låten skrev Sandra, som har låtskrivermeritter i inn og utland, sammen med suksessduoen Tobago en kald januardag.

Helt fra start var de enige om at låten trengte en gjesteartist.
Og etter hvert ble det tydelig at det ikke var aktuelt med noen andre enn Fredrikstads store – største? – sønn.
Stian Staysman Thorbjørnsen.
Stian var ikke vond å be, og vi tør påstå at resultatet er verdens første LDM-duett.
Låve Dans Musikk.

I et allerede aktivt jubileumsår har Sandra Lyng fått med seg festmusikk-kongen Staysman, og første kveld du kan spille «Siste kveld» blir fredag 21. april.