Sia sitt nye album "This is Acting" er ute 29. januar!

Sia sitt nye album "This is Acting" er ute 29. januar!

SIA UTGIR SITT NYE ALBUM THIS IS ACTING 29. JANUAR 2016

MUSIKKVIDEOEN TIL SIA “ALIVE” UTE I DAG PÅ VEVO

TRYKK HER FOR Å SE "ALIVE"

NÅR DU FORHÅNDSBESTILLER THIS IS ACTING MOTTAR DU ”ALIVE” OG DEN NYE SANGEN ”BIRD SET FREE”

TRYKK HER FOR Å HØRE 'BIRD SET FREE'

SIA OPPTRER PÅ “SATURDAY NIGHT LIVE” LØRDAG 7. NOVEMBER

Sia er sanger/låtskriver/produsent og ansvarlig for noen av de største hitsene -  i dag annonserte hun at THIS IS ACTING blir utgitt 29. januar 2016. Sia avslørte albumcoveret og utgivelsesdatoen for THIS IS ACTING via sin nye Instagram konto tidligere denne uken. For å feire at forhåndsbestillingen av albumet er musikkvideoen til ”Alive” nå tilgjengelig på VEVO. Når du forhåndsbestiller THIS IS ACTING mottar du “Alive” samt den nye låten “Bird Set Free” umiddelbart. Trykk her for å se musikkvideoen til “Alive.” Trykk her for å lytte til “Bird Set Free.” Sia kommer til å fremføre ”Alive” og ”Bird Set Free” på ”Saturday Night Live” 7. november.

I musikkvideoen til “Alive”, som ble filmet i Chiba i Japan, ser vi 9 år gamle skuespiller og danser Mahiro Takano. Videoen ble regissert av Sia og Daniel Askill, det samme teamet bak videoer som ”Chandelier”, ”Elastic Heart” og ”Big Girls Cry”.

THIS IS ACTING jobbet Sia med Jessie Shatkin, som produserte "Alive", i tillegg til sin sammarbeidspartner gjennom lengre tid, Greg Kurstin.

“Alive”, some er albumets førstesingel ble skrevet av Sia, Adele og Tobias Jesso Jr., og produsert av Jesse Shatkin, som også var med å skrive og produsere Sia sin superhit, og Grammy nominerte låt “Chandelier.”

Sia ga ut sitt listetoppende, kritikerroste og gull-sertifiserte album 1000 FORMS OF FEAR (Monkey Puzzle Records/RCA Records) i juli i fjor, som inneholder gjennombruddssanger som ”Chandelier” og ”Elastic Heart”. Den banebrytende videoen til “Chandelier” har svimlende 960 millioner visninger og oppfølgervideoen “Elastic Heart”over 433 millioner visninger.

Sia er ikke bare en utrolig kreativ og kompromissløs artist, men også en profilert låtskriver, etter å ha skrevet flere hitsingler for andre artister i løpet av de fem siste årene. Hun har også lagd sanger for pop ikoner som Rihanna (”Diamonds”), Katy Perry (”Double Rainbow”), Britney Spears (”perfume”), Kelly Clarkson (”Invicible”), Carly Rae Jepsen (”Making the Most of the Night”), Beyoncé (“Pretty Hurts”) og Celine Dion (“Love Me Back To Life”), og mange fler. Sia har også vært stemmen bak noen av de største lateen hun har skrevet for andre, inludert “Titanium” med David Guetta, “Beautiful Pain” med Eminem og “Wild Ones” med Flo Rida. I tillegg ble Sia nominert til Golden Globe i fjort for sangen ”Opportunity” fra tolkningen av Broadway musikalen ”Annie” fra 2014.

######

Link til musikkvideoen til “Alive”: http://smarturl.it/SiaAliveVid

Link til “Bird Set Free”: http://smarturl.it/BSFpv

Albumcover med mer tilgjengelig på www.rcarecordspress.com