Oliver Mathisen med oppfordring om allsang, «Si Meg Hva Som Skjer»!

Oliver Mathisen med oppfordring om allsang, «Si Meg Hva Som Skjer»!

En allsang for alle der ute som trenger å få det ut!

«Låta handler om at personen man har hatt en relasjon med har gått videre. Uansett hvem som tok avgjørelsen om å avslutte det vil man alltid kjenne ett stikk i magen når man skjønner at døren er lukket på ekte»- forteller Oliver

I eget liv blomstrer kjærligheten, så her har han, sammen med Eric Menchini, dykket ned i følelsene og visualisert hvordan det ville vært hvis alt skulle endret seg.

«Jeg har sett for meg at dama mi har gått fra meg og funnet seg en ny, prøvd å snu den kjærligheten jeg føler nå, og virkelig satt meg inn i hvilke følelser det ville skapt hos meg. Jeg håper det treffer en følelse hos folk, noen som trenger å høre det» - forsetter han

Til deg som har innsett at sjansen har gått fra deg, syng med og få det ut.

«Si Meg Hva Som Skjer» er ute fredag 05.april

--

Oliver Mathisen fra Hamar er faglært tømrer og selvlært sanger. Fra han sjarmerte publikum i TV2-suksessen The Voice i 2019, har han jobbet aktivt for å utvikle seg som låtskriver og artist. Han hadde sin Sony-debut med låta «For sent å snu» tidligere i år, og følger nå opp med «Si meg hva som skjer».

Sara Berg