Morgan Sulele får med seg TIX på "Danse en gang til"

Morgan Sulele får med seg TIX på "Danse en gang til"

Solen skinner, russetiden er i gang og sommeren nærmer seg. Det er tid for en ny hit fra Morgan Sulele!

Morgan Sulele følger opp høstens #1 hit «Oppmerksomhet» med den catchy Mathias Nilsen -produserte poplåten «Danse en gang til». Den talentfulle artisten og låtskriveren har denne gangen tatt med seg hele Norges hitmaker TIX. Låten er rask, tematikken er høyst dagsaktuell, og tar opp det å gjemme seg bak alkohol og festing.

Morgan Sulele er en hitmaskin og det er kult å endelig slippe enda en til låt sammen! – sier TIX

«Danse en gang til» er en catchy og allsangvennlig poplåt i ekte Morgan Sulele-stil, der stemmen til TIX og Morgan komplementerer hverandre og produksjonen svært godt.

«Låta handler om og er inspirert av flere jeg kjenner, og dreier seg om det å aldri ville gi seg når man er ute og drikker. Med andre ord tanken om at en festkveld kan få deg til å «glemme» bort alle sorger for en kveld» – Morgan Sulele

I fjor høst gikk Morgan Sulele og stjerneskuddet William Gamborg (kjent fra dansegruppen Quickstyle) rett til topps på de norske streaminglistene med den Anders Nilsen-produserte perlen «Oppmerksomhet», som siden i høst har drøye 6 millioner streams og nærmer seg platina. Låten lå 122 dager på Spotifys topp liste, og ligger fortsatt inne på topp 200.

Med «Danse en gang til» girer Morgan Sulele opp til sommeren, samtidig som han tar opp en viktig tematikk.

Jeg synes tematikken her er veldig dagsaktuell. Norsk ungdom har vel aldri festa mer, og de fester lenger og hardere. Det å gjemme seg litt bak alkohol og festing har dessverre blitt ganske vanlig for mange og det er litt dette vi prøver å få fram i låta. Også håper jeg så klart folket vil like den ❤️ Morgan Sulele

«Danse en gang til» er ute fredag 05.mai.