Miley Cyrus slipper første singel fra nytt album

Miley Cyrus slipper første singel fra nytt album

Den multiplatina-selgende artisten, låtskriveren og foregangskvinnen Miley Cyrus slipper i dag «Flowers» fra sitt kommende, åttende studioalbum Endless Summer Vacation (ute 10. mars).

Via låten åpner hun seg om å elske seg selv og å være modig: «Started to cry / But then I remembered / I can buy myself flowers / Write my name in the sand» før hun til slutt erklærer at «I can love me better than you can.» Temaet for låten og alt buzzet rundt musikken, har resultert i at fans har utnevnt 2023 til Mileys år.

Hør låten HER!

Ikke veldig overraskende, at Miley gir fansen en fashion-forward musikkvideo til «Flowers» – se her! Laget av Miley Cyrus, regissert av Jacob Bixenman, med Stephen Galloway som creative movement director.

Det har vært mange visuals for Endless Summer Vacation; Miley annonserte albumet først med en mektig trailer – se her. Albumcoveret, fotografert av Brianna Capozzi og gjort av Miley helt uten visuelle effekter, ble også delt – se her. Spilt inn i Los Angeles og produsert med Kid Harpoon, Greg Kurstin, Mike WiLL Made-It og Tyler Johson, beskriver Miley albumet hennes som et kjærlighetsbrev til LA.

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen

Pressekontakt Senior PR manager, intl rep +47 477 47 658