girl in red slipper andre singel fra sitt kommende album

girl in red slipper andre singel fra sitt kommende album

girl in red slipper tittelsporet fra sitt kommende album I’M DOING IT AGAIN BABY!, ute via Columbia Records 12. april. Hør låten «DOING IT AGAIN BABY» her.

Hun forteller dette om låten:

Dette var den gøyeste, men også en av de vanskeligste låtene å skrive. Jeg sleit med å tillate meg selv lage en sang som jeg selv tenkte var helt sjuk, kul og gøy. Jeg prøvde å tvinge meg selv til å skrive noe sippete og meningsfylt, når det egentlig var meningen at denne låten skulle være soundtracket til å føle seg på toppen av verden. Klikk her for å se video av da girl in red skjønner at «DOING IT AGAIN BABY» er ferdig og at hun er inne på noe.

I februar slapp girl in red låten «Too Much», som var første singel ut fra hennes andre studioalbum. På låten omfavner girl in red en sårbarhet og undersøker en emosjonelt utilgjengelig kjærlighetsinteresse. Se musikkvideoen til «Too Much» her.

I’M DOING IT AGAIN BABY! tracklist:

1. I'm Back
  2. DOING IT AGAIN BABY
  3. Too Much
  4. Phantom Pain
  5. You Need Me Now? Featuring Sabrina Carpenter
  6. A Night To Remember
  7. Pick Me
  8. Ugly Side
  9. New Love
  10. ★★★★★

I april legger hun ut på turné i Nord-Amerika, med stopp i blant annet Boston, New York, Nashville og Los Angeles, før det hele rundes av i San Fransisco i starten av juni. Til høsten starter Europa-delen av turnéen og 3. oktober spiller girl in red i Oslo Spektrum! Mer info og billetter her.

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen

Pressekontakt Senior PR manager, intl rep +47 477 47 658