Foto: Jonathan Vivaas Kise/ Design: Ylva Greni

Frida Ånnevik klar for Operaen!

9.februar slipper Frida Ånnevik sin sjette plate «VI», og søndag 7. april tar hun med seg en samling av både de nye og de gamle sangene og spiller dem i den fineste stua i Oslo-by’n! Frida har med bandet sitt, noen hemmelige gjester og lager en spesielt fin kveld I Operaen.

Scenerommet i Operaen gir store muligheter, og Frida og band skal iscenesette det de drømmer om: «Vi vil lage nye bilder og rom til sangene, et eget univers, eller vår egen skog, en egen himmel og et hav, vår egen bygd, vår egen by!»

Men selvsagt er musikken og fortellingene det viktigste, og med Frida og bandet skal vi synge dem sammen, vi skal både danse og grine. Denne søndagen i april vil Frida og musikere lage en nær, men likevel stor konsertopplevelse. For alt kan vel skje når Fridas visesjåvv møter Operaen?

Vi håper at du vil være der, sammen med Frida i det store rommet, og at du tar med deg noen du er glad i, kanskje synger dere med, kanskje deler dere en yndlingssang? Når det hele er over tar dere med dere opplevelsen og sangene ut i den klare vårkvelden.

Velkommen!

Billettsalget starter fredag 3.november kl 09.00, og blir tilgjengelig på Operaen sine hjemmesider.

Øystein Apeland

Pressekontakt PR manager, intl rep +47 452 52 102