Dreamon signerer med Sony Music og slipper Laudz-produserte ”Like You Love Me” 8. januar

Noen ganger må man ta et skritt tilbake for å kunne bevege seg fremover. Den norsk-ghanesiske rapperen Dreamon har mye nevneverdig å sette fingeren på allerede, og har blant annet varmet opp superstjerner som Nicki Minaj, J. Cole, Rae Sremmurd og Kid Cudi.

Rapperen har også mottatt ros fra både hiphop-ikonet Yelawolf og kronprinsen i Norge, for å nevne noen. Etter et debutalbum som gikk til terningkast 5 i norske riksmedier ble det nødvendig for Dreamon å ta en pause, og han valgte å tre ut av rampelyset for å spisse både sound og image. Det har gjort hiphop artisten godt og han er tilbake sterkere enn noensinne.

Nå har han signert en internasjonal avtale med plateselskapet Sony Music og er klar for sin renessanse. Neste singel, ”Like You Love Me”, er en kraftfull låt proppfull av lidenskap hvor han formidler sårbare følelser og tanker rundt en kjærlighetssorg. Den bærer et umiskjennelig internasjonalt preg, mye takket være et sterkt samarbeid med Diplo-kompis og produsent Laudz, som til vanlig utgjør halvparten av DJ-duoen Tropkillaz. Alt tyder på at Dreamon blir uunngåelig i morgendagens musikksfære, og Sony Music er glade og stolte av å ha en såpass profilert artist som Dreamon i stallen. Singelen slippes på alle digitale flater 8. januar.

Som Dreamon selv sier:

«Det er mer enn en sang for meg. Ikke for å høres ut som en klisjé, men det er soundtracket til livet mitt, og en påminnelse om at noen ganger kan noe vakkert komme fra smerte og hjertesorg. Jeg har vært redd for å gi ut denne låta, fordi den er så ekte for meg.»

Spotify: http://smarturl.it/DreamonSingleSpotify
Tidal: http://smarturl.it/DreamonSingleTidal