Deltids-JOP

Deltids-JOP

JOP er allerede på spillelistene til NRK P3 med "Part Time Lover", en låt om å ikke føle seg prioritert eller elsket nok i et forhold.

Den norsk-nederlandske artisten og låtskriveren JOP sparker i gang det nye året med «Part Time Lover», en låt om å ikke føle seg prioritert eller elsket nok i et forhold.

«Den handler om det å være usikker om den andre halvdelen i det hele tatt bryr seg om deg lenger. Et forhold der den ene gir sitt absolutt alt, og får ingenting i retur» - JOP

Med sine ektefølte tekster og fløyelsmyke stemme har JOP truffet rett i hjertet med sine tidligere låter, hvor blant annet «What If» gjorde stor suksess på TikTok med over 20 millioner visninger. Han fulgte opp med gitarpop-balladen «FU Darlig», og slipper nå «Part Time Lover» via Sony Music i Norge og Tyskland.

«Alle sliter med å ikke føle seg god nok, og det å hoppe i noe så stort og skummelt som kjærlighet er i seg selv et veldig svært steg å ta. Så det å ta det steget, gå hånd i hånd med frykt, komme seg over knekken og bli en stormforelsket dedikert kjæreste som ikke får noe i gjengjeld, kan være ekstrem tung ting å gi slipp på» - JOP

De siste årene har JOP brukt tiden på å skape og skrive, og han har blant annet gitt ut låter med Alan Walker, den milliardstreamede produsentduoen Skinny Days og skrevet en låt på albumet til Pentagon som gikk #1 i Korea. Selv om han ikke har sluppet mye egen musikk har han brukt god tid på å utvikle seg, både musikalsk og personlig.

«Jeg har jobbet litt med meg selv for å gi dere den beste versjonen av meg selv også. Jeg føler musikken ikke kan være på top uten at jeg også er det. Så nå sitter jeg og hele JOP-teamet på en haug med helt crazy låter som vi kommer til å slippe så mye som mulig av utover i 2023» - JOP

Og først ut er «Part Time Lover» som kommer 3. februar.

Det har ikke skortet på tilbudene hos Gausdalingen de siste årene. Det unge talentet har jobbet med ingen ringere enn den norske DJ-superstjernen Alan Walker på hans siste album, den platinasertifiserte produsentduoen Skinny Days på «You Don´t Have A Heart» og vært med å skrive «Feelin’ Like» på Pentagon’s #1 album i Korea – og ikke minst signert en global artistavtale med Sony Music Norge og Tyskland. Det er ikke bare millioner av streams som ligger bak navnet JOP, det ligger også titalls millioner av visninger på hans TikTok-profil under navnet @jopwelldone. På veien har han generert over 2.2 millioner likes på videoene hans hvor han jevnt og trutt avslører små snutter fra sitt musikalske univers.