Adrian Sellevoll med ærlig låt om å føle seg ensom

Adrian Sellevoll med ærlig låt om å føle seg ensom

Adrian Sellevoll sparket i gang 2022 med låten «Dummet meg», en låt om dumme valg han har tatt i livet, med et poppete sound som hørte gjenåpningen til. Fredag 11. mars tar han det ned igjen og følger opp med «Ensom», en personlig og ærlig låt om akkurat det – å føle seg ensom.

«Ensom» handler om at uansett hvor jeg går eller er, så føler jeg meg ensom. Selv om jeg alltid har folk rundt meg. Låten er semidestruktiv om en frykt for å ende opp alene, jeg sliter mye med angst og føler meg ensom relativt ofte. Så lonely people: this one is for you!» - Adrian Sellevoll

Med seg på låten har Adrian sin gode venn, artist og låtskriver Omar Noir. På knappe 2:01 blottlegger Adrian og Omar både hodet og hjertet, og formidler en følelse kanskje flere har følt på enn de er villige til å innrømme. Gutta formidler en håpløshet og en desperasjon, og med tunge beats, et mektig lydbilde og vrengte vokaler får Adrian og Omar virkelig det beste ut av hverandre.

«Omar Noir har refrenget, og for meg er det helt rått å få lov til å bli så god venn med, og ikke minst få lov til å lage musikk, med en så dyktig fyr! Jeg har vært fan av Omar siden jeg begynte å lage musikk i som 12-13 åring», forteller Adrian.

For Omar handler den om viktigheten av å åpne øynene og se hverandre.

«Følelsen av å trenge et annet menneske til å se og føle på hva enn du går igjennom, er noe jeg tror alle har kjent på. Spesielt med alle nedstengningene vi har gjennomgått de siste årene(!) har det vært viktig for meg å både ha noen som er der for meg, men ikke minst være der for andre. «Vil’kje være ensom»!» - Omar Noir

De siste årene har 24 år gamle Adrian Sellevoll fra Bergen levert hitlåter og har for lengst bevist at han ikke bare er en realitydeltaker, men også en låtskriver og artist med teft for tekst og melodi. Han beskriver musikk og låtskriving som sin terapi, og henter inspirasjon fra sitt eget liv og egne historier, men også menneskene rundt seg. Han har åpnet opp med ærlige tekster om kjærlighet, rus, oppmerksomhetsbehov og å være sin egen verst fiende. Artistkarrieren til Adrian har skutt fart med millioner av streams, radiolistinger og energiske liveshows.

«Ensom» feat. Omar Noir er ute fredag 11. mars.