Reduser faren for søl med magnetiske drikkeglass!

Magnetiske drikkeglass av krystall – Silwy

Disse smarte drikkeglassene er magnetiske og står stødige selv når de vippes og det blåser. Glassene har en magnet i bunnen av glasset, og sammen med de magnetiske bordbrikkene som følger med, kan du plassere glassene nesten hvor som helst. De unike drikkeglassene av krystallglass av høy kvalitet produseres i Bayern i Tyskland, og de er blitt tildelt German Innovation Award.

Magnetismen i glasset og sokkelen er sterk nok til å holde på glasset uansett hvor mye brettet, båten eller bordet lener på seg. Magnetismen er perfekt balansert slik at glasset ikke sklir av sted, men glasset kan samtidig enkelt løftes opp fra bordbrikken.

Bordbrikken er utstyrt med en selvklebende nanogel på undersiden, som fester seg til de fleste glatte overflater. Bordbrikken etterlater seg ingen spor og kan enkelt skylles av hvis det trengs.

Glassene er en del av en serie fra oppstartsselskapet Silwy. Serien inkluderer også vinglass av krystall og drikkeglass av plast, se lenkene nedenfor.

Drikkeglass 40 cl Høyde: 14,5 cm Bredde: 9 cm

Drikkeglass 25 cl Høyde: 8 cm Bredde: 8,5 cm

Les mer om:

Magnetiske drikkeglass av krystall Silwy:

Magnetiske vinglass av krystall Silwy:

Magnetiske plastglass Silwy:

SmartaSaker selger smarte, funksjonelle, finurlige, praktiske og innovative dingser. Her finner du smarte problemløsere og morsomme gaver til deg selv og dine kjære. En stor del av sortimentet vårt er svenske innovasjoner, så du kommer garantert til å oppdage mange nye, unike og ekstra smarte saker.