Med Drinkis kan du nyte et bredt utvalg av drikker - fra varm kaffe og te til kalde drikker.

Slutt på søl med Drinkis

Vi har en spennende nyhet som gjør livet enklere for både store og små. Drinkis sølbeskytter gjør det enkelt for alle å drikke fra glass og kopper uten å søle. Denne nyvinningen er ideell for små barn som skal lære å drikke selv, og for voksne som er sengeliggende eller har motoriske vansker.

Drinkis unike silikondesign, med myke vinger og en nøkkelhullskonstruksjon, gjør det enkelt å tilpasse den til ulike drikkekar. I tillegg slipper brukeren å drikke med sugerør, drikkekopp eller andre spesialkopper, og kan i stedet bruke det samme glasset som resten av selskapet. Dette gjør Drinkis til en allsidig løsning som fungerer like godt hjemme som på sykehus eller omsorgssentre.

Egnet for både varme og kalde drikker

Med Drinkis kan du nyte et bredt utvalg av drikker - fra varm kaffe og te til kalde drikker, nypesuppe og yoghurt - uten å bekymre deg for søl. Takket være det sentralt plasserte hullet renner væsken som blir til overs, jevnt tilbake i glasset.

Testet og av høy kvalitet

Drinkis er laget av silikon av høyeste kvalitet, noe som gjør den både trygg og holdbar. Vi i SmartaSaker har testet søledekselet og kan bekrefte at det fungerer utmerket. Det er et holdbart produkt som holder det det lover.

«En stor fordel er at hvis du har is i drinken, forblir den i glasset, noe flere i teamet vårt satte pris på», sier SmartaSaker-grunnlegger Ella Stemme.

Svensk design og produksjon

Drinkis er designet og produsert i Sverige, noe som sikrer høy kvalitet og renhet i silikonet. Sølbeskyttelsen er matvaregodkjent og klar til å gjøre livet ditt enklere.

Lisa Bergman

Pressekontakt Kommunikatör