TheFactory

TheFactory og Signicat fornyer deres partnerskab for at fremme væksten i det norske startup-økosystem

SIGNICAT, den 25. oktober 2023Signicat, den paneuropæiske leder inden for digital identitet, og TheFactory, Norges største accelerator inden for fintech, proptech, impact tech og nye fremvoksende tech-vertikaler, med glæde annoncerer fornyelsen af deres strategiske partnerskab.

Siden sin grundlæggelse i 2016 har TheFactory spillet en afgørende rolle i accelerationen af over 300 startups, imens de har investeret i en portefølje på mere end 50 vækstende virksomheder. Anerkendt for sine enestående bidrag er TheFactory blevet tildelt titlen som "Bedste Acceleratorprogram i Norden" af Global Startup Awards.

"Vi er glade for at forny og udvide vores partnerskab med Signicat, en førende nordisk leverandør af identitets- og signeringstjenester. Signicats teknologi, team og erfaring vil være værdifuld for at hjælpe vores iværksættere med at udvikle og skalere morgendagens løsninger inden for fintech, proptech og andre fremvoksende vertikaler." - Hans Christian Bjørne, Partner & CCO, TheFactory Accelerator & VC.

Siden deres partnerskab begyndte i 2021, har Signicat med succes deltaget i mentorprogrammer arrangeret af TheFactory, såsom deres Nordic Fintech Fast Tracks-acceleratorprogram, der er designet til at hjælpe norske fintech-virksomheder med at forberede sig på nordisk ekspansion, eller “TheFactory Gründer Academy”, et gratis 3-måneders acceleratorprogram for tidlige startups, der ønsker at blive klar til investering og markedsudvidelse.

"Vi er glade for at fortsætte vores arbejde med TheFactory. Vi har arbejdet hårdt på at bygge en europæisk leder inden for digital identitet, så vi forstår, hvad startups og vækstvirksomheder står over for. Både vores erfaring og vores produkter kan være en fordel for nye virksomheder, der ønsker at gøre sig gældende, og vi ser frem til at gøre det sammen med TheFactory" siger Sven Richard Samdal, Head of Growth SMB's hos Signicat og dedikeret mentor hos TheFactory.

Signicat er den førende virksomhed inden for digital identitet i Europa. Med mere end 450 medarbejdere fordelt på 17 europæiske kontorer er Signicat bedst rustet til at tilbyde indsigt og mentorstøtte til nye nordiske startups, der baserer deres forretning på teknologi, især dem med ambitioner om international ekspansion.

Ud over sine internationale ekspansionsbestræbelser forbliver Signicat dedikeret til løbende innovation og udvikling af skærefladeprodukter og løsninger til både private og offentlige sektorer. En sådan innovation er ‘Signicat Mint’, et “no-code” produkt, ideelt skræddersyet til startups. "Signicats team forestiller sig en teknologirig fremtid, som kan gavne startups betydeligt. Vi er i øjeblikket på et stadie, hvor vores teknologi er blevet moden og nyder stærk markedspenetration. Vores omfattende erfaring er en skattekiste af inspiration for startups, der baserer deres forretning på teknologi som hjørnesten" tilføjer Samdal.

Signicat er en førende, paneuropæisk virksomhed inden for digital identitet med en enestående historik inden for verdens mest avancerede digitale identitetsmarkeder. Grundlagt i 2006, er Signicats mission at bygge teknologi, som gør det muligt for folk at stole på hinanden i en digital verden. Deres digitale identitetsplatform indeholder den mest omfattende pakke identitetsverificerings- og godkendelsessystemer i verden, som alle er nemt tilgængelige via en enkelt integrationspunkt. Platformen understøtter og orkestrerer nemt hele identitetsrejsen, fra autentificering og onboarding til login og samtykke samt indgåelse af juridisk bindende forretningsaftaler. I 2019 blev Signicat erhvervet af den førende europæiske private equity-investor Nordic Capital. I dag har Signicat over 450 dedikerede fagfolk fordelt på 17 europæiske kontorer.

For yderligere information om Signicat, besøg venligst www.signicat.com

Om TheFactory

På TheFactory accelererer vi ambitiøse startups, der søger at skabe fremragende og relevante tjenester og løsninger. Vi tilbyder tjenester, investeringer og acceleratorprogrammer til tidlige startups. TheFactory blev grundlagt i 2016 af norske serieiværksættere og har siden accelereret mere end 300 startups og investeret i en portefølje på over 50 hurtigt voksende virksomheder. TheFactory er blevet tildelt prisen som Bedste Acceleratorprogram i Norden af Global Startup Awards. Gennem vores programmer og tjenester knyttes iværksættere sammen med erfarne forretningsmentorer, markedseksperter fra forskellige vertikaler, erfarne iværksættere, investorer og partnere for at fremskynde deres virksomheder. Vi har lang erfaring inden for fintech, proptech, impact tech og udvider konstant ind i opvoksende vertikaler.

For yderligere information om TheFactory, besøg venligst www.thefactory.no