Signicat vahvistaa läsnäoloaan Saksassa nimittämällä Philipp Wegmannin Country Manageriksi DACH-alueelle

Helsinki, 7. helmikuuta 2024Signicat, digitaalisten identiteettiratkaisujen edelläkävijä, ilmoittaa merkittävästä edistysaskeleesta Euroopan laajentumisstrategiassaan nimittämällä Philipp Wegmannin Country Manageriksi DACH-alueelle. Wegmann johtaa Signicatin digitaalisen identiteetin markkinaa kohti eturintamaa DACH-alueella.

"Olen äärimmäisen innoissani liittymisestäni Signicatiin Country Managerina DACH-alueella. Markkinajohtajana uskon, että Signicat on poikkeuksellisessa asemassa näyttelemään tärkeää roolia DACH-alueella. Tavoitteeni on selvä: vakiinnuttaa Signicat go-to-palveluntarjoajana end-to-end, skaalautuvissa ja sääntöjenmukaisissa digitaalisen identiteetin ratkaisuissa, jotka on räätälöity erityisesti saksalaisille ja DACH-alueen yrityksille", vahvistaa Philipp Wegmann, Country Manager DACH Signicatissa.

Philipp Wegmannilla on keskeinen rooli Saksan tiimin johtamisessa ja kasvattamisessa, keskittyen Signicatin aseman vahvistamiseen johtavana digitaalisten identiteettiratkaisujen tarjoajana DACH-markkinoilla. Useiden vuosien menestyksekkään toiminnan jälkeen Saksan markkinoilla Signicat tarjoaa täydellisen valikoiman digitaalisen identiteetin ratkaisuja: henkilöllisyyden varmennuksesta tunnistautumiseen, sähköiseen allekirjoitukseen ja KYC/AML orkestrointiin. Portfolion muodostavat perinteisesti saksalaisilla markkinoilla käytetyt menetelmät ja uudet, innovatiiviset ja sääntöjenmukaiset omaan kehitykseen perustuvat menetelmät. Vahvan GwG- ja eIDAS-sääntöjenmukaisen ratkaisuvalikoiman avulla Signicat luottaa laajentavansa palveluidensa piirissä olevien asiakkaiden määrää Saksassa.

"Sitoutumisemme huippuosaamiseen ja innovaatioon säänneltyjen alojen digitaalisissa identiteettiratkaisuissa on vahva. Olemme iloisia saadessamme Philippin joukkoomme. Hän on täydellinen valinta vahvistamaan asemaamme Saksassa ja jatkamaan markkinajohtavien ja sääntöjenmukaisten digitaalisten identiteettiratkaisujen tarjoamista DACH-markkinoille", sanoo Thijs Vink, Signicatin Continental Europen johtaja. "Hänen laaja kokemuksensa eri aloilta ja kulttuureista, mukaan lukien vankka tausta digitaalisissa identiteettiratkaisuissa, antaa meille varmuutta siitä, että hänestä tulee avainhenkilö skaalamisessa ja asemamme vahvistamisessa DACH-alueella", hän lisää.

Palveltuaan eri tehtävissä IDnowssa, viimeisimpänä tehtävänään Director Partner Management, Philipp Wegmann tuo mukanaan laajan kokemuksen. Hänen monipuolinen taustansa myynnissä ja liiketoiminnan kehittämisessä yrityksissä kuten Truma Geraetetechnik ja Panasonic kattaa yli 15 vuotta.

Tietoja Signicatista
Signicat on eurooppalainen digitaalisen identiteettipalveluiden pioneeri, jolla on vertaansa vailla oleva kokemus maailman edistyneimmillä digitaalisen identiteetin markkinoilla. Vuonna 2006 perustetun Signicatin tehtävänä on kehittää teknologiaa, jonka avulla ihmiset voivat luottaa toisiinsa digitaalisessa maailmassa. Signicat Digital Identity Platform sisältää maailman laajimman valikoiman tunnistus- ja todentamisjärjestelmiä, jotka kaikki ovat helposti käytettävissä yhden integraatiopisteen kautta. Alusta tukee ja ohjaa saumattomasti koko identiteetin elinkaaren läpi tunnistamisesta ja sisäänkirjautumisesta kirjautumisen ja suostumuksen kautta oikeudellisesti sitovien liiketoimintasopimusten tekemiseen. Vuonna 2019 johtava eurooppalainen pääomasijoittaja Nordic Capital osti Signicatin. Nykyään Signicatilla on yli 450 omistautunutta ammattilaista 17 Euroopan toimipisteessä.

Lisätietoja Signicatista on osoitteessa https://www.signicat.com/fi/