Signicat mullistaa Euroopan autokauppaa digitaalisilla ratkaisuilla

Signicat mullistaa Euroopan autokauppaa digitaalisilla ratkaisuilla

• Digitalisointi muuttaa autoalan toimitusketjua ja tuo mukanaan uusia vaatimuksia.
  • Signicat on valittu BMW Groupinkumppaniksi AML-yhteensopivien ja skaalautuvien digitaalisten ratkaisujen ansiosta.

Espoo, 13. kesäkuuta 2024Signicat, kansainvälinen digitaalisten identiteettiratkaisujen tarjoaja, mullistaa eurooppalaista autokauppaa tarjoamalla BMW Groupille digitaalisen ja asiakaskeskeisen ostoprosessin.

Viime vuosina autovalmistajat ovat pyrkineet siirtymään globaaliin malliin ja siirtäneet toimitusketjuihin useita prosesseja, kuten aiemmin autoliikkeiden kautta hoidettuja sopimusten allekirjoituksia. Tämä heijastaa vahvaa sitoutumista autoalan muutokseen, jossa asiakaskeskeisyys ja asiakaskokemukset asetetaan keskiöön.

BMW Group on tulevaisuuteen suuntautuneella otteella pysynyt kartalla autoalaa muovaavista trendeistä, kuten kestävyydestä ja digitalisaatiosta. Samalla BMW Group vastaa yhteiskunnan kasvaviin asiakaskeskeisiin vaatimuksiin ja pyrkii tarjoamaan asiakkailleen ainutlaatuisia ja saumattomia käyttökokemuksia.

"BMW Group on maailman johtava automerkki, jonka kanssa teemme yhteistyötä Euroopassa. Olemme innoissamme saadessamme auttaa BMW Groupia mullistamaan autoalaa ja olla osa muutosta, jonka keskiössä on sujuvien käyttökokemusten tarjoaminen asiakkaille", sanoo Arne Vidar Haug, Global Solutions -yksikön johtaja ja Signicatin toinen perustaja. "Huomioimme jokaisen yrityksen tarpeet ja vaatimukset, jonka perusteella Global Solutions -tiimi suunnittelee räätälöityjä kansainvälisiä identiteettiratkaisuja. Olemme enemmän kuin vain ratkaisutoimittajia, olemme strategisia konsultteja identiteetin varmentamisessa", hän lisää.

Maailman laajimmalla digitaalisten identiteettien ja petosten estämisen ratkaisujen portfoliolla Signicat mahdollistaa asiakkaiden globaalin etätunnistamisen ja sähköisen allekirjoittamisen. Tämä on mahdollista digitaalisten identiteettien(kuten pankkitunnukset), biometrian ja sähköisen vahvistamisen avulla, mikä antaa käyttäjille mahdollisuuden allekirjoittaa sopimuksiaan sähköisesti ja laillisesti yhden ja ainoan sisäänkirjautumisen kautta. Signicat Global Solutions -yksikkö on erikoistunut toimittamaan monimutkaisia kansainvälisiä AML-yhteensopivia ratkaisuja.

"Olemme tehneet tiivistä yhteistyötä BMW Groupin kanssa tarjoamalla heille tiimin digitaalisen identiteetin asiantuntijoita neuvomaan heitä sekä teknisesti että sääntelytasolla", sanoo Signicatin toimitusjohtaja Asger Hattel. "Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkaan rekisteröintiprosessiin tarjoaa useita teknisiä, toiminnallisia ja sääntelyn noudattamisen etuja, ja se on myös tapa estää petoksia ja säilyttää tietojen eheys saumattomalla ja kokonaisvaltaisella prosessilla."

Signicat on vakiintunut ja arvostettu toimittaja, jolla on turvallinen ja AML-yhteensopiva ratkaisu maailmanlaajuisilla ominaisuuksilla. Signicatin valinta perustuu sen Euroopan markkinoiden johtavaan asemaan ja sen kykyyn tarjota skaalautuvia ratkaisuja 24 BMW Groupin toimintamaassa, mukaan lukien Suomi.

Tietoja Signicat ista
Signicat on eurooppalainen digitaalisen identiteettipalveluiden pioneeri, jolla on vertaansa vailla oleva kokemus maailman edistyneimmillä digitaalisen identiteetin markkinoilla. Vuonna 2006 perustetun Signicat in tehtävänä on kehittää teknologiaa, jonka avulla ihmiset voivat luottaa toisiinsa digitaalisessa maailmassa. Signicat Digital Identity Platform sisältää maailman laajimman valikoiman tunnistus- ja todentamisjärjestelmiä, jotka kaikki ovat helposti käytettävissä yhden integraatiopisteen kautta. Alusta tukee ja ohjaa saumattomasti koko identiteetin elinkaaren läpi tunnistamisesta ja sisäänkirjautumisesta kirjautumisen ja suostumuksen kautta oikeudellisesti sitovien liiketoimintasopimusten tekemiseen. Vuonna 2019 johtava eurooppalainen pääomasijoittaja Nordic Capital osti Signicat in. Nykyään Signicat illa on yli 450 omistautunutta ammattilaista 17 Euroopan toimipisteessä.

Lisätietoja Signicat ista on osoitteessa www.Signicat .com