Gå videre til innhold
Fremtiden til oppvaskmaskinen starter nå, fordi alle Siemens modellene i den nye generasjon av oppvaskmaskiner - fra basismodellen til toppmodellen - kan kobles til Wi-Fi.

Den nye generasjonen oppvaskmaskiner fra Siemens

Gjennom tilkobling og oppdateringsfunksjonalitet legger vi grunnlaget for at produktene skal fortsette å være førsteklasses i mange år, og dermed hele tiden kunne tilpasse seg til vanene til dem som eier dem.

Som Europas fremste spesialist på innebygde hvitevarer tilbyr Siemens full fleksibilitet med sin nye generasjon oppvaskmaskiner. Med et bredt utvalg av modeller passer produktene inn i alle kjøkken og i alle omgivelser: Fra underbygde modeller til helintegrerte modeller, og løsninger for spesialmontering som for eksempel installasjon et høyskap. Alle oppvaskmaskiner, med både 45 og 60 cm bredde er oppgradert til den nye generasjonen. Alt dette er i velkjent og elegant Siemens-design med fascinerende blått lys for interiørbelysningen og i statusdisplayet med sidelys.

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact

Det designsterke hvitevaremerket Siemens markedsføres i Norge av BSH Husholdningsapparater AS. Produktene holder høy teknisk standard når det gjelder innovasjon, design og funksjon.

Siemens Husholdningsapparater markedsfører og selger kjøle- og fryseskap, komfyrer, ovner og ventilatorer, vaskemaskiner, tørketromler og oppvaskmaskiner, så vel som mindre husholdningsapparater som støvsugere og kaffemaskiner på det norske markedet. Produktene blir solgt til konsumenten via kjøkkenforhandlere og via detaljhandelen.