DB Schenker har et finmasket rutenett i hele Europa og tilbyr stadig flere avganger mellom Norge og Europa.

Sender du stykkgods til/fra Europa?

DB Schenker tilbyr to alternativer for stykkgods til og fra Europa:

• DB SCHENKERsystem med forutsigbare, raske og pålitelige ledetider.
  • Tilvalg: Fix day – Fix day (to be agreed) – Pre notice – Dangerous goods

• DB SCHENKERsystem premium med forutsigbare, raske og pålitelige ledetider, og leveringsgaranti med mulighet for refusjon av fraktbeløpet ved forsinkelser.
  • Fordeler:

• Dør-til-dør løsninger: Pålitelig fremføring av stykkgods over hele Europa.
  • Tett nettverk av landtransport terminaler: Raske og sømløse linjetrafikker.
  • Alle sendinger kan spores elektronisk dør-til-dør over hele Europa.
  • Vi har transparente ledetider og kvalitetsrapporter som gjør at du kan føle deg trygg på at vi leverer som avtalt. Med elektronisk bevis på at varen er levert til rett tid og sted nyter du godt av våre sømløse løsninger. Kvalitetsmålinger, gode ledetider og signatur hos mottaker

Det nye landtransportproduktet knytter sammen 430 av DB Schenkers kontorer I 38 europeiske land. DB Schenker hjelper deg med import og eksport av stykkgods.

-DB SCHENKERsystem er den beste løsningen for bedrifter til å få fraktet varer i Europa, sier Christian Drenten, Executive Vice President, Head of Land Transport i DB Schenker.

-Når det haster og fremføringstid er kritisk, er vår nye DB SCHENKERsystem premium svaret, fortsetter Drenten. Kunder kan velge det raskeste nettverket i Europa, som også er designet for vekst i grenseoverskridende frakt i Europa. Med DB SCHENKER kan kundene nå store deler av Europa på kort tid.

DB Schenker er et av verdens ledende logistikk- og transportselskaper til vanns, til lands og i luften. I Norge er vi ledende på stykkgods og partigods. Med et finmasket rutenett dekker vi hele landet og har gode forbindelser på import og eksport. DB Schenker har avanserte IT-løsninger som muliggjør optimale transport- og logistikkløsninger.

Maximilian FloegelHead of Communications DB Schenker in Europe

maximilian.floegel@ dbschenker.com