Salto Wecosystem har investeret i Belter, et dynamisk oppstartsselskap innen pakkeboksløsninger.

SALTO WECOSYSTEM kunngjør investering i Belter med mål om å revolusjonere pakkeleveringsindustrien

Belters innovative pakkeboksløsninger, kombinert med SALTO WECOSYSTEMs smarte adgangsteknologi, vil sette en ny standard for bekvemmelighet, sikkerhet og bærekraft i håndteringen av pakker.

SALTO WECOSYSTEM, en av de ledende utviklere og produsenter av løsninger for adgangs- og identitetsstyring, gjør en strategisk investering i Belter, et dynamisk oppstartsselskap innen pakkeboksløsninger med base i Nederland.

SALTO WECOSYSTEM har kjøpt en minoritetsandel i Belters siste finansieringsrunde. Investeringen reflekterer en felles visjon om å modernisere og innovere pakkelevering gjennom avanserte, smarte leveringsløsninger og neste generasjons pakkeboksteknologi for OOH (Out Of Home).

Vi kombinerer vår felles visjon med Belters innovative pakkeløsninger for å endre måten pakker når frem på, samtidig som vi setter nye standarder for sikkerhet, bekvemmelighet, fleksibilitet og bærekraft. Vårt felles mål er å tilpasse oss de stadig skiftende forholdene i bymiljøer som påvirker pakkelevering, og samtidig revolusjonere måten vi sender og mottar pakker på – med smartere og mer bærekraftige alternativer der det er mulig, sier Marc Gomez, CEO hos SALTO WECOSYSTEM.

Etter hvert som logistikkindustrien håndterer et økende antall pakkeleveringer, vokser behovet for å finne mer bærekraftige måter å pakke, transportere, levere og returnere pakker på. Byene er under økende press for å redusere utslipp og trafikk, samtidig som forbrukerne forventer både bekvemmelighet og raske leveranser. Belter tilbyr smarte, autonome pakkebokser i forskjellige størrelser som kan tilpasses forskjellige volumbehov.

Vi er inspirert til å utnytte våre respektive styrker og ekspertise for å forme fremtiden for pakkelevering. Vår investering forsterker vårt engasjement for å skape vekst og levere innovative løsninger," sier Elmar Hartmann, administrerende direktør i Gantner, et SALTO WECOSYSTEM-selskap som tilbyr smarte elektroniske skapløsninger.

Belters grunnlegger Rick Voogt uttrykker entusiasme og fremhever investeringens potensiale til å bidra til betydelige forbedringer i systemene for pakkelevering.

SALTO WECOSYSTEMs investering og samarbeid vil hjelpe Belter med å utvide sin virksomhet og fremme utviklingen og moderniseringen av vår infrastruktur for pakkelevering. Ved å dra nytte av SALTO WECOSYSTEMs smarte adgangsteknologi og ekspertise, vil vi kunne betjene kundene våre og våre logistikkpartnere bedre," sier Voogt.

SALTO WECOSYSTEMs investering i Belter viser et sterkt engasjement for å fremme vekst og innovasjon innen pakkelevering. Det reflekterer et felles mål om å revolusjonere smart adgang, samtidig som vi forbedrer løsninger for bygninger og tjenester i bymiljøer – og bidrar til å videreutvikle måten adgangskontroll fungerer på.

Salto er en av de ledende globale leverandører av adgangsløsninger og en del av SALTO WECOSYSTEM.

Vi utvikler banebrytende teknologi for adgang til lokasjoner, identitetshåndtering og elektronisk låseteknologi som sikrer sømløse, pålitelige og sikre opplevelser.

Gjennom tette kunderelasjoner og innovative løsninger skaper våre globale ekspertteam tidløse og meningsfulle produkter som har en positiv innvirkning på både mennesker og planten.