SALTO Systems S.L kjøper Conlan Aps

SALTO Systems S.L kjøper Conlan Aps

SALTO Systems, en av de ledende leverandørene av elektronisk lås og adgangskontroll, har kjøpt Conlan ApS.

Conlan ApS er leverandør av spesialiserte adgangskontrollprodukter, først og fremst for det Nordiske markedet.

Gjennom dette, som for begge parter er fordelaktige kjøp, får Conlan´s innovative produkter tilgang til SALTO Systems voksende Partner nettverk. Da vil SALTO’s tilbud og produktportefølje bli enda mer konkurransedyktig på det Nordiske markedet.

Planen er at Conlan skal være integrert inn i SALTO Systems Nordiske organisasjon i Desember 2019.

Conlan deltar i SALTO Systems stand D3222 på Danish Security Fair i Fredericia 28-29 August 2019.

For mer informasjon, kontakt:

Jesper Buch, Managing Director Nordic Region på SALTO Systems: j.buch@saltosystems.com eller +45 25 29 20 38

Om SALTO Systems

Salto Systems er idag en av verdens største produsenter av elektronisk adgangskontroll med lokalkontor i 27 land. Produktene og løsningene finnes innom ulike segment slik som universitet, sykehus, forsvarsanlegg, offentlige virksomheter, transport og hotell. SALTO Systems har idag 11 kontor i 4 Nordiske land.

For mer informasjon, besøk www.saltosystems.com

Om Conlan ApS

Conlan startet i 1991 med mål om å utvikle og produsere et lett anvendelig tastatur for adgangskontroll. Etter noen år ble prosjektet videreutviklet til kortlesere og tilbehør. Utvikling og produksjon er lokalisert i Ålborg i Danmark

For mer informasjon, besøk www.conlan.dk

Vedlegg

På bilde, stående fra venstre:

Liv Kolstad, Marketing Conlan Aps, Jesper Buch, Managing Director SALTO Systems Nordic Region, Jennifer Stack, VP Strategic Business Development SALTO Systems S.L, Gonzalo Marco, CFO SALTO Systems S.L, Santiago Estevas, COO SALTO Systems S.L og Ejnar Scmidt Hansen, grunnlegger av Conlan Aps.

Salto er en av de ledende globale leverandører av adgangsløsninger og en del av SALTO WECOSYSTEM.
Vi utvikler banebrytende teknologi for adgang til lokasjoner, identitetshåndtering og elektronisk låseteknologi som sikrer sømløse, pålitelige og sikre opplevelser.
Gjennom tette kunderelasjoner og innovative løsninger skaper våre globale ekspertteam tidløse og meningsfulle produkter som har en positiv innvirkning på både mennesker og planten.