12 måneders gratis abonnement til kritisk infrastruktur

Optimal adgangssikkerhet for kritisk infrastruktur - GRATIS abonnement i ett år

Salto tilbyr nå GRATIS programvare for nedlastning eller GRATIS abonnement på skytjeneste i 12 måneder på sine avanserte adgangsløsninger, som sikrer optimal sikkerhet for kritisk infrastruktur. Med fokus på bærekraft og sosial ansvarlighet leverer Salto fleksible og skalerbare adgangskontroll løsninger som beskytter samfunnets vitale funksjoner, selv under utfordrende forhold.

Kritisk infrastruktur, slik som energi, vannforsyning, transport og kommunikasjon, er avgjørende for samfunnets daglige funksjon. Hvis disse systemene svikter, kan det medføre alvorlige konsekvenser for økonomien, matforsyningen, sikkerheten og folkehelsen. I lys av den nåværende globale situasjonen er dette temaet svært aktuelt i mediene og i det samlede trusselbildet.

Sikker og kontrollert adgang til infrastruktur er essensielt for å forhindre skade eller sabotasje. Ved å sikre at kun autorisert personale har adgang, reduseres risikoen betydelig. I tilfelle skade vil rask og sikker adgang til kritisk infrastruktur muliggjøre hurtig reparasjon og gjenoppretting av normal drift. I tillegg er sikker adgang under avbrudd avgjørende for å minimere nedetid og redusere de potensielle negative effektene på samfunnet.

Gratis abonnement for å bekjempe trusler

Som en samfunnsansvarlig bedrift ønsker Salto å bidra til en trygg og sikker hverdag, hvor adgangssikkerheten til forsyningsselskaper og andre kritiske infrastrukturer ivaretas og fungerer selv ved avbrudd og forstyrrelser i strøm, nettverk, data og telekommunikasjon. "Saltos adgangskontrollsystemer er blant de beste på markedet for beskyttelse av kritisk infrastruktur, da de sikrer full kontroll og stabil, sikker drift, selv under utfordrende forhold," sier Jesper Buch, Managing Director hos Salto Systems Nordic.

For å møte de aktuelle truslene tilbys GRATIS programvare for nedlastning eller GRATIS abonnement på skytjeneste i 12 måneder på Saltos innovative adgangsløsninger. Tilbudet gjelder frem til 31.12.2024, men installasjonen kan finne sted i 2025 hvis ønsket, og abonnementet starter først ved installasjonsdatoen.

Førsteklasses sikkerhet med fokus på bærekraft og ansvarlighet

Saltos nøkkelfrie adgangssystemer er skalerbare og fleksible løsninger – enten skybaserte eller lokale – avhengig av behov. Saltos hardware er enkel å integrere med andre programvareplattformer og kan lett kobles til eksisterende bygningssystemer. Saltos løsninger gir full kontroll over alle funksjoner både fra PC og mobilapp, og kan brukes til å spore hendelser, fjernlåse dører eller blokkere brukere. Dermed kan alle dører, brukere og lokasjoner administreres i sanntid, uansett hvor man befinner seg.

Som en av de globale markedslederne innen elektroniske adgangsløsninger tar Salto sikkerhet, databeskyttelse og lovgivning alvorlig. Løsningene oppdateres og vedlikeholdes løpende, og infrastrukturen beskyttes med flere lag høyteknologiske sikkerhetstiltak. Salto er dessuten ISO 9001, ISO 14001 og ISO 27001 sertifisert, noe som validerer produktkvalitet og miljøstandarder.

Videre tar Salto det sosiale ansvaret på alvor og arbeider aktivt for å skape en positiv innvirkning på samfunnet. "Vårt engasjement strekker seg ut over bare å levere adgangskontroll løsninger for en trygg og sikker hverdag; vi fokuserer også på bærekraft, etisk forretningspraksis og støtte til lokalsamfunnene. Vi tror at ved å ta ansvar og handle med integritet, kan vi bidra til en bedre fremtid for alle," uttaler Jesper Buch.

Hvis du ønsker å høre mer om tilbudet, kan du kontakte Salto på e-post info.no@saltosystems.com eller +47 63 95 40 20.
Oppgi tilbudskoden Ci2024.

Salto er en av de ledende globale leverandører av adgangsløsninger og en del av SALTO WECOSYSTEM.

Vi utvikler banebrytende teknologi for adgang til lokasjoner, identitetshåndtering og elektronisk låseteknologi som sikrer sømløse, pålitelige og sikre opplevelser.

Gjennom tette kunderelasjoner og innovative løsninger skaper våre globale ekspertteam tidløse og meningsfulle produkter som har en positiv innvirkning på både mennesker og planten.