For å dele vår ekspertise innen bearbeiding/slipeløsninger for metallproduksjon, vil vi gjennomføre en serie med Norton Live-webinarer om ulike temaer, fra sliping av sveiser til komposittpolering.

Norton Live

Hos Norton leter vi alltid etter nye måter å skape verdi for deg på. Enten det er ved hjelp av produktene våre eller ved hjelp av tjenester som øker kunnskapen om og forståelsen for slipeverktøy, er målet vårt å bidra til å øke ditt salg av slipeverktøy!

Nå skal vi gjennomføre det første av en serie virtuelle DIREKTESENDTE SEMINARER med Paul Gray, Norton Application Engineer. «Norton Live» har som mål å øke din kompetanse innen slipeverktøy ved hjelp av en direktesendt demonstrasjon av produktene og prosessene våre, etterfulgt av en økt med spørsmål og svar der du kan stille eksperten spørsmål du måtte ha om temaet.

Det første direktesendte seminaret arrangeres fredag 1. oktober 2021 på Microsoft Teams. Hver økt varer i rundt én time.

11.00 (CET):
Slipeløsninger for produksjon av rustfritt stål
Produktene som blir demonstrert: Norton lamellrondeller, Rapid Prep lamellrondeller, Rapid Blend-rondeller, BearTex Satinex-skiver, metalltape, Fillet Weld-skiver og Rapid Prep-belter

15.00 (CET):
Fire enkle trinn for å slipe/bearbeide sveisestrenger for å få speilfinish
Produktene som blir demonstrert: Norton Quantum® fiber- og lamellrondeller, Rapid Blend Vortex og NEX 2SF, Rapid polering og midler

Du kan melde deg på ett av eller begge de direktesendte seminarene ved å sende en e-post til norton.live@saint-gobain.com. Vi sender en lenke i forkant av arrangementene.

På nettstedet vårt finner du en oversikt over de fremtidige seminarene i serien, hvis du har lyst til å være med.

Fortell oss hvilke du vil delta på, så sender vi deg en påminnelse og lenken i forkant av seminaret.

Seminarene arrangeres på engelsk. Seminarene vil også tas opp og gjøres tilgjengelige i etterkant, hvis du har lyst til å se dem, men ikke kan delta.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04