La teppet stå i sentrum denne høsten

La teppet stå i sentrum denne høsten

Myke tepper setter stilen i ethvert rom, og i høst ser vi dem ikke bare på gulvet. I august fylles Rustas teppeavdeling med mange prisgunstige nyheter for hele hjemmet.

Rusta har et av Norges bredeste utvalg av tepper, og i august flytter sesongens nyheter inn på teppeavdelingen. Den naturnære fargeskalaen fortsetter å inspirere og utvides med toner i brunt og antrasitt. Blant nyhetene finnes Millan, som takket være sin tykke lugg kan legges sammen og bygges ut til større størrelse uten at skjøten synes. Modellen Paula har myk, lysbeige lugg som nesten minner om pels. Et perfekt valg for den som vil skape en koselig atmosfære på soverommet.

Sortimentet fra Elsaform vokser, med flere nyheter i ull og ullblanding. Slik som luksuriøse Adele i ekte new zealandsk ull, med høy og lav lugg i bueformet mønster, eller kelim-inspirerte Kristina i nøytral beige med lyseblå innslag.

Tepper som skiller seg ut
For den som vil ha et teppe som virkelig gjør seg bemerket, finnes flere farge- og formsterke nyheter – for eksempel blokkmønstrede Daniella som bringer tankene til 80-tallet.

Tepper bidrar med varme til kalde gulv, men hvorfor ikke henge dem opp på veggen? Modellen Fiona med printet ansiktsmotiv spås å bli en favoritt over sofaen i stuen. Blant nyhetene finnes også tepper med motiver som passer perfekt på barnerommet, samt fine og praktiske dørmatter hvor flere er laget av resirkulert PET.

Nyhetene ankommer varehusene uke 31-33.

På Rusta.no finnes flere tepper og modeller i større størrelser å velge blant.

Rusta AB (publ) er en ledende aktør i det nordiske lavprismarkedet med over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Rusta har mer enn 4 000 ansatte og har hovedkontor i Upplands Väsby, Sverige. Rustas aksjer handles på Nasdaq Stockholm (RUSTA).

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510