Løp trygt med Röhnisch

Röhnisch setter sikkerhet og komfort først når de designer løpeklær for kvinner. Med reflekser og fløyte i ermet kan du trygt løpe ute, uansett om det er i skog og mark eller midt i byen.

For høsten kombinerer Röhnisch moteriktig design, høy komfort og funksjonalitet i sin løpeserie Running. Sterke knallfarger kombinert med sjenerøse reflekselementer og en fløyte sørger for at du er synlig både for bilkjørere og forbipasserende.

– Vi ønsker at kvinner skal være trygge når de løper. Våre løpeklær har reflekser både på overdeler og underdeler. I tillegg kommer vår løpejakke Elin med en fløyte i ermet, som er enkel å bruke hvis du vil holde dine treningskompiser i rett tempo eller få oppmerksomhet hvis du skulle være i fare. Den kan selvsagt brukes når man ikke trener også, sier Fredrik Röhnisch, salg- og markedssjef i Röhnisch.

Løpetightsen i ShapeMicrofiber er et must for lange joggeturer da den har en ”antidisse”- funksjon som holder alt på plass mens du løper. For kalde turer er den helt nye vintertightsen med børstet innside og refleks langs siden et varmt alternativ når det blir for kaldt å løpe med ShapeMicrofiber-tightsene. Den er varm nok til å bruke uten superundertøy i opptil minus fem grader.

Kolleksjonen inneholder dessuten løpejakker, vester og topper i behagelig microfiber samt en vindtett jakke og en lue som er perfekt for deg med hestehale. Fargene går i svart og et akvarellmønster i rødgrønne sjatteringer, i tillegg til knall oransje som virkelig får deg til å synes. Priser fra kr. 199.-

For mer presseinformasjon, vennligst kontakt

Therése Lindroth Wettermark

Tfn +46 (0)19 16 65 47

e-mail: therese@rohnisch.se

Röhnisch Sportswear er en svensk familieselskap som lager trening- og golfklær for kvinner. Selskapet ble grunnlagt i 1945 av Helmut Röhnisch, Sveriges første mester i gymnastikk. Siden 1990-tallet har Röhnsich spesialisert seg på treningsklær og var først ute med å lansere en kolleksjon i det funksjonelle materialet microfiber. Med erfaring fra treningsklærnes funksjon, passform og design ble en golfkolleksjon for kvinner lansert i 2002. I august 2008 ble den første Röhnisch Brand Store åpnet i Stockholm. Röhnisch selges nå i 28 land. Hovedkontoret ligger i Örebro. Omsetningen i regnskapsåret 2009/2010 var på 107 millioner SEK.