DOMINO'S PIZZA VELGER ELEKTRISKE RENAULT ZOE

DOMINO'S PIZZA VELGER ELEKTRISKE RENAULT ZOE

I forbindelse med norgesetableringen til den anerkjente pizzakjeden Domino’s Pizza har Renault blitt valgt som leverandør av biler for utkjøring av kjedens pizza.

En strålende fornøyd Adm dir i RBI Norge, Anders Gadsbøll kan stolt fortelle at det allerede er signert en avtale på 10 stk elektriske Renault ZOE i tillegg til 2 stk Renault Twizy Cargo.

Dette er en avtale vi selvsagt setter stor pris på og som viser at elektriske ZOE vil være en svært konkurransedyktig bil også for næringslivet i tillegg til privatmarkedet.

CEO i Domino’s Pizza Norge, Michael Rask, skyter inn at de ser frem til å være banebrytende både innen eget konsern og innen sin bransje med å velge elektriske kjøretøyer og dermed kunne tilby alle fremtidige pizzakunder en støyfri og ikke minst utslippsfri måte å få levert sin pizza på. Renault Zoe og den nye Renault Twizy Cargo var det beste alternativet for vårt behov og jeg er sikker på at både våre ansatte og våre kunder vil sette pris på vårt miljøfokus.

STARTEN PÅ ET SPENNENDE SAMARBEID

Domino’s Pizza Norges innkjøp av elektriske biler kan bli starten på et stort internasjonalt samarbeid partene i mellom. Dominos Pizza på Island har alltid i Domino's verden vært svært innovative og vil sammen med Domino’s Pizza i Sverige vurdere om de skal følge i de elektriske fotsporene til Norge når bilparkene skal fornyes.

Samarbeidsavtalen signeres og presenteres i forbindelse med norgeslanseringen av Renault ZOE på Bislett Stadion 29 mars.

DOMINO’S PIZZA

- Amerikansk franchisekjede innen pizza
- En av verdens største pizzakjeder med mer enn 10.000 restauranter i over 70 land
- Etablerer seg i Norge første halvår 2014