Ramudden slipper Bærekraftsrapporten for 2021

Ramudden slipper Bærekraftsrapporten for 2021

Vårt arbeid for en langsiktig bærekraftig utvikling tar utgangspunkt i FNs globale mål. Vår ambisjon er å minske virksomhetens påvirkning, samtidig som vi er en ledende og pådrivende kraft for et grønt skifte innen bransjen. Vi satser stort på innovasjon og produktutvikling, men for oss handler bærekraft også mye om en måte å være og handle på.

-I løpet av året har vi jobbet hardt for å transformere bedriftskulturen og arbeidsmetoder til mer strukturerte roller, rutiner og prosesser som strekker seg over hele selskapet. Vi har også gjennomført et stort merkevareprosjekt, hvor vi forsøkte å fange den såkalte Ramuddenånden, samtidig jobbet med et «employee value proposition» for å gi de ansatte et tydelig verdigrunnlag, Sier Hans-Olov Blom, administrerende direktør i Ramudden.

Du kan lese mer om dette og mye mer i Bærekraftsrapporten for 2021. Rapporten publiseres digitalt og omfatter virksomheten i Sverige, Norge, Finland, Estland og Canada.

Bærekraftsrapport 2021 for nedlastning

Kontakt:
Øyvind Stafset, HMSK-leder
Oyvind.stafseth@ramudden.no +47 41083660

Den omsorgsfulle bedriften innenfor arbeidsplassikkerhet.

Hver dag pågår det arbeid på tusenvis av arbeidsplasser innen bygg, gater, veier og jerbarner. Dette er risikofylte og samtidig midlertidige miljøer som krever tilpassede sikkerhetsløsninger. Vårt oppdrag er å hjelpe kommuner, myndigheter, entreprenører og byggefirmaer å skape sikkerhet på og rundt veg- og byggearbeidsplasser, som lever opp til alle tenkbare krav som stilles på den nødvendige arbeidsplass- og trafikksikkerheten.

Vi ser til at du får sikkerhetsutstyr når og der du behøver det. Vi utfører tjenester på plassen og ser til at dine medarbeidere får rett opplæring når det gjelder sikkerhetstenkning. Vi hjelper også med å sikre offentlige plasser.

Vi finnes i dag på drøye 70 plasser i Sverige, Norge, Finland, Estland og Kanada. Ramuddenkonsernet i Norden omsetter for ca 1,8 milliarder per på og er nå rundt 800 ansatte (med Kanada omsetter vi ca 2.1 milliarder og er mer enn 1000 ansatte). Your safety. Delivered.

Your safety. Delivered.

Vi skaper sikre arbeidsplasser gjennom tilpassede løsninger, med omtanke for menneskers trygghet og arbeidsmiljø. Vårt oppdrag er å sørge for at mennesker kommer hjem uskadde hver dag, uansett om de jobber på en arbeidsplass eller bare passerer den

Ramudden

Hvamveien 2