Her er de tretten nye partnerne i PwC.  Fra 1.juli er det 165 partnere i Norges ledende kompetansehus. – Vi investerer i fremtiden for å styrke vår ledende posisjon i markedet, sier administrerende direktør i PwC, Leif Arne Jensen.
Her er de tretten nye partnerne i PwC. Fra 1.juli er det 165 partnere i Norges ledende kompetansehus. – Vi investerer i fremtiden for å styrke vår ledende posisjon i markedet, sier administrerende direktør i PwC, Leif Arne Jensen.

Gratulerer til 13 nye partnere i PwC!

– Disse menneskene er dyktige. Men også gode til å løse viktige problemer sammen med andre. Det holder ikke å være flink. Du må også tenke med hjertet, sier administrerende direktør i PwC, Leif Arne Jensen.

Dette er de 13 nye

13 nye partnere ble tatt opp av Generalforsamlingen den 17. juni 2022. Fra og med 1.juli 2022 er disse menneskene deleiere i PwC:

Therese Sofie Kinal, Lars Meinich Bjørnstad Andersen, Mats Ruge Holte, Pia Bjørntvedt Wøllo, Robert Lambach, Berit Alstad, Chris Håvard Jakobsen, Marius Fevaag Larsen , Rune Fuglevik, Erik Krauss-Svensrud, Gry Møller, Jan Henrik Schou Straumsheim og Christine Ask Ottesen.

Fra 1.juli er det 165 partnere som eier PwC i Norge.

Hun sørger for at personopplysninger om deg og meg er i trygge hender

– Vi hjelper virksomheter til å etterleve forpliktelsene i personvernregelverket slik at befolkningen kan ha tillit til at personopplysninger om dem behandles på en lovlig og trygg måte. Slik bidrar vi til økonomisk vekst og bedre offentlige og private tjenester, sier en av de nye partnerne, Christine Ask Ottesen

PwC unner og beundrer, sier den nye cyber-partneren
– Jeg opplever at PwC har en sterk kultur hvor de ansatte virkelig "unner og beundrer" hverandre. Jeg har blitt heiet på og spilt god underveis, og jeg gleder meg til å få fortsette å utvikle virksomheten vår, sier Jan Henrik Schou Straumsheim.

The New Equation-ny strategi

The New Equation er PwCs nye strategi som er et svar på verdens største utfordringer: Klimaendringene, teknologi-disrupsjon og effektene av Covid 19. Den er basert på tusenvis av samtaler med kunder over hele verden og analyser av globale trender. Den fokuserer på to behov hos virksomheter i årene som kommer:

Behovet for å skape tillit i en verden i rask endring og behovet for å skape verdier som kan vare også i fremtida. For å løse utfordringene trengs et mangfold av problemløsere med engasjement og teknologiforståelse.

Fakta PwC innen 2026

• PwC Norge skal vokse med 1000 mennesker
  • PwC Norge skal investere en milliard i kompetanseheving og teknologi
  • PwC har tatt imot 700 ansatte siden koronaen og frem til nå
  • Leter etter de klokeste hodene med et stort hjerte

Kategorier

PwC er Norges ledende kompetansehus med 28 kontorer over hele Norge. Vi hjelper virksomheter med alt fra cybersikkerhet, revisjon, lover og regler til antihvitvasking og lederutvikling.