Det skandinaviske byrået Precis Digital kåres til best i Europa

Det nordiske byrået Precis Digital vant den prestisjefylte prisen for beste europeiske byrå i European Search Awards.

Prisutdelingen ble avholdt i Krakow torsdag 27. April. Foretaket vant også en pris for beste internasjonale europeiske kampanje for sitt arbeid med klokkeforhandleren Daniel Wellington.

European Search Awards er en internasjonal prisutdeling for byråer som jobber med søkemarkedsføring (SEM), søkemotoroptimalisering (SEO), og content marketing. Utdelingen skjer årlig og kårer Europas beste foretak innen en lang rekke kategorier, hvor “Best Large PPC Agency” er den mest prestisjefylte utmerkelsen.

Precis Digital ledes i Norge av tidligere Googler Håvard Nyberg, og selskapet jobber med en bred kundeportefølje som inkluderer blant annet HBO Nordic, Helly Hansen, Klarna, Biltema, og Westerdals Oslo ACT.

“Det er utrolig morsomt at arbeidet vårt blir verdsatt på denne måten. Vårt mål har aldri vært verken vekst eller priser, men vi setter stor pris på at vårt fokus på å levere gode tjenester til kundene gjennom ekte data-dreven markedsføring blir lagt merke til”, uttaler Håvard Nyberg.

• Livsstil, mote, fritid

Precis Digital har på kort tid bygd seg opp som et av de ledende digitale byråene i Europa med 100+ ansatte og kontor i Oslo, Stockholm, Gøteborg, og København. Selskapet tilbyr tjenester innen digital marketing, webanalyse, og datavitenskap. Precis ble grunnlagt i Stockholm for bare fem år siden av tidligere Googlere, og har i Norge eksistert siden 2015.

Håvard Nyberg

Pressekontakt Partner & CEO Norway