Posten Norge presenterer årsresultat og fremtidsplaner

​Posten fremlegger 4. kvartal og foreløpig årsresultat

Posten Norge AS fremlegger foreløpig årsresultat og resultatene for 4. kvartal 2019 fredag 14. februar 2020 klokken 09.00.

Konsernsjef Tone Wille presenterer hovedtrekk og resultater for 2019.

I tillegg vil Per Öhagen, konserndirektør E-handel og logistikk, orientere om Posten og Brings offensive satsing i netthandelsmarkedet i Norge, Sverige og Danmark de neste årene.

Vi ønsker media og analytikere velkommen til presentasjonen.

Presentasjonen holdes i auditoriet i 1. etasje i Posthuset, Biskop Gunerius’ gate 14A i Oslo. Vi ber presse og analytikere som ønsker å delta om å melde seg på til presse@posten.no