Postens nye tjenstene dør til dør i løpetav to timer finnes i flere av de største byene. Foto: Veslemøy Vråskar

​Få Norgespakken levert i løpet av to timer

Nå kan innbyggerne i fem av Norges største byområder få levert Norgespakken fra dør til dør i løpet av to timer fra bestilling. De kan også bestille Norgespakken levert innen bestemte tidsperioder dagen etter.

Norgespakken er et av Postens mest populære produkter, og brukes for sendinger over hele landet. Med den nye tjenesten Norgespakke dør til dør kan den også brukes når det haster eller når avsender eller mottaker ikke ønsker å forlate hjemmet. Spesielt i en førjulstid med koronasmitte vil det være attraktivt for mange.

Tjenesten bestilles og betales via posten.no. Både mottakeren og avsendere får tekstmelding om når pakken hentes eller leveres. Det blir også mulig å følge pakken underveis.

- Vi er veldig fornøyd med å kunne tilby Norgespakke dør til dør til 1.8 millioner nordmenn i store byområder – og til en hyggelig pris. Det vil koste 199 kroner å få pakken levert i løpet av to timer, og 99 kroner å få den levert dagen etter innenfor firetimers perioder, sier pressesjef Kenneth Tjønndal Pettersen i Posten.

Norgespakke dør til blir tilgjengelig i disse kommunene:

• Oslo – inkludert Bærum og deler av Asker
    (postnummer 0001-1399).
  • Bergen – inkludert deler av Askøy og Øygarden kommuner
    (postnummer 5000-5281, 5300-5314 og 5347-5363).
  • Trondheim
    (postnummer 7000-7038, 7040-7056, 7058-7069, 7071-7073, 7075-7082, 7088-7099).
  • Stavanger og Sandnes
    (postnummer 4000-4099 og 4300- 4329).
  • Kristiansand og Vennesla
    (postnummer 4600-4720).

Levering dagen etter kan bestilles i tidsperiodene 08.00-12.00 og 12.00-16.00. I Oslo og Bergen kan det også bestilles levering fra 17.00 til 21.00.

Les mer om og bestill Norgespakke dør til dør her.