Konsernsjef Tone Wille og konserndirektør Nina Christin Yttervik sammen med 50-årsjubilantene torsdag kveld. FOTO: Posten

De startet i Posten som tenåringer – siden har de blitt værende

Denne uka ble 17 veteraner med 50 års erfaring i Posten hedret for sin lange og tro tjeneste av konsernsjef Tone Wille med en egen jubileumsmiddag i Oslo.

Tradisjonen tro ble jubilantene i Posten-konsernet invitert til Oslo for egen gallamiddag, der de var hedersgjester.

– Dette er personer som har viet hele sitt yrkesaktive liv til å jobbe i Posten og gjøre hverdagen til våre kunder enklere. Lojaliteten er svært imponerende og alle de 17 50-årsjubilantene har vært med på en voldsom utvikling der Posten har tatt steget inn i en digital hverdag. De har alle bidratt sterkt til at Posten og Bring også i framtiden vil ha en viktig og framtredende rolle i det norske samfunnet og vi har mye å takke dem for. Derfor er jubilantmarkeringen også en viktig markering for meg, sier konsernsjef Tone Wille i Posten Norge.

De 17 jubilantene kommer fra hele landet, og kan se tilbake på en yrkesaktiv karriere med mange forskjellige arbeidsoppgaver i ulike tidsepoker. De startet som tenåringer i Posten, og for mange ble jubileumsfesten i Oslo en fin markering og avslutning på et langt og lojalt arbeidsliv med gode kollegaer.