Bring Dialog og MainCard inngår partnerskap

Bring Dialog og MainCard inngår partnerskap

Bring Dialog har sikret seg enerett på teknologien som selskapet MainCard har utviklet.

Maincard har utviklet et helt nytt system for bonusprogram. Med dette systemet opptjener kunden bonus ved bruk av vanlig bankkort eller kredittkort. Kunden kan handle med smarttelefon når han eller hun vil bruke bonusen.

- Dette er noe av den mest spennende som har skjedd innen CRM og kundelojalitet de siste årene, sier administrerende direktør Arild Horsberg i Bring Dialog. Han legger til at Bring Dialog med dette samarbeidet kan levere 360-graders kundedialogprogram, på tvers av alle kunder og bransjer. Et slikt program følger kundenkommunikajsonen hele veien fra a til å. Innsikten brukes til å optimalisere og gjøre kommunikasjonen mer relevant i neste runde.

-Dette vil være en stor del av vår fremtidige satsning innen teknologiplattformer og kommunikasjonsløsninger, sier Horsberg.

Avtalen mellom Bring Dialog og MainCard går over tre år, med opsjon på ytterligere forlengelse. Direktør for digitalkommunkasjon, Erik Johnsen er produkteier og kontaktperson for de som ønsker ytterligere informasjon.

Om Bring Dialog

Bring Dialog har Norges største og mest spennende kompetansemiljø innen kundedialog og CRM, med rundt 85 dyktige og entusiastiske medarbeidere som alle jobber med et felles mål: å hjelpe norske bedrifter med å utvikle lønnsomme kunderelasjoner.