SecureLink Norway AS fortsetter den sterke veksten og ansetter i rekordfart

SecureLink Norway AS fortsetter den sterke veksten og ansetter i rekordfart

Sikkerhetsselskapet SecureLink Norway AS som nylig ble kjøpt opp av den franske telecom giganten Orange, ansetter Ola Haugen Bråthen som ny Key Account Manager. SecureLink har også hentet inn Marianne Harlem som ny Marketing Manager. Bråthen og Harlem tiltrådte selskapet hhv 01.08.19 og 01.09.19.

Country Manager Thomas Kronen er svært tilfreds med å signere ytterligere to nye til selskapet;

-Vi ansetter i høyt tempo i Norge og satser videre på sterk vekst gjennom rådgivning og tjenestene vi leverer. SecureLink har et ekstremt kompetent ekspertise- og leveranseapparat i Norge godt støttet av organisasjonen globalt. Når sammenslåingen med Orange Cyberdefence er gjennomført vil selskapet ha over 2100 ansatte IT-sikkerhetseksperter og med det være Europas største aktør innenfor området IT Sikkerhet & Cyberdefence. Vi har vært på utkikk etter flere ressurser til salgs- og markedsavdelingen en stund, og synes vi har vært utrolig heldige med å få på plass Ola og Marianne denne høsten.

Marianne Harlem er Sivilmarkedsfører med lang erfaring fra markedsføring av ulike bedrifter, og hentes nå fra sikkerhetsdistributøren Infinigate der hun har vært de siste 4 årene. Ola Haugen Bråten har en Bachelor innenfor økonomi og ledelse fra BI, og har de siste 5 årene jobbet i it-bransjen gjennom salgsroller i Atea, Imento og sist fra Advania. -Ola er en ambisiøs, ung mann, som ønsker å være med på å sikre norske bedrifter, og med Harlem får vi en dyktig og erfaren markedsfører som vil få ansvaret for å kommunisere vårt budskap videre til markedet, sier Thomas Kronen.

Ola Haugen Bråten vil være ansvarlig for leveranser av it-sikkerhet til både eksisterende og nye kunder, og sammen med teamet i Norge bistå virksomheter med å tilpasse deres behov til effektivt å oppdage, reagere og respondere på sikkerhetstrusler. Ola gleder seg til å ta fatt på oppgaven. -SecureLink har sannsynligvis Norges dyktigste fagspesialister innenfor sikkerhet, og med denne muligheten får jeg være med på en reise i rakettfart med tilvekst av mange nye kunder og videreutvikling av eksisterende kunder i Norge, sier Haugen Bråten.

-Jeg gleder meg virkelig til å være med å styrke SecureLink sin posisjon som et stort europeisk kraftsenter for cybersikkerhet, og vise frem de fordelene dette innebærer for våre kunder. Samtidig får jeg ansvar for at vi har lokal tilstedeværelse på areaer vi ikke har hatt synlighet tidligere, sier den nyansatte markedssjefen Marianne Harlem.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:

Thomas Kronen, Country Manager SecureLink Norway AS, tel. 90 78 78 77 eller thomas.kronen@securelink.net

Om SecureLink:

SecureLink er en ledende, prisbelønnet europeisk leverandør av cybersikkerhetsløsninger. Selskapet er fra 8. juli 2019 en del av Orange. SecureLink tilbyr løsninger som består av markedsledende sikkerhetsteknologi i kombinasjon med markedsledende kompetanse og tjenester som bidrar til redusert sikkerhetsrisiko for virksomheter. Fra 15 kontorer i 8 land med over 700 eksperter og fagpersoner innen cybersikkerhet fokuserer SecureLink på å levere en trygg sammenkoblet verden. I Norge har SecureLink kontor på Lysaker utenfor Oslo

SecureLink Norway AS | Lysaker Torg 25, 1366 Lysaker | +47 67 57 37 37 | www.securelink.no

Marianne Harlem

Pressekontakt Marketing Manager, Orange Cyberdefense Norway AS
Bjørn Kristian Rasmussen

Pressekontakt CTO, Orange Cyberdefense Norge +47 67 48 32 51

Orange Cyberdefense - vi bygger et tryggere digitalt samfunn

Orange Cyberdefense er Europas ledende tilbyder av cybersikkerhetstjenester. Vårt mål å bygge et tryggere digitalt samfunn.

Orange Cyberdefense Norway AS

Lysaker Torg 25