Finn klær på nettet med onlineshopr.no

Shoppingkatalogen onlineshopr.no samler i dag over 25 000 plagg fra de største motebutikkene på nettet, noe som gir nettstedets besøkende en enkel og oversiktelig presentasjon av produktene. Nye nettbutikker og produkter legges kontinuerlig til, og nettstedet har hatt en jevn vekst siden lanseringen i mai 2011. Tjenesten er utviklet av det svenske selskapet W. Dynamics og gründeren Pontus Wiehager, som allerede tilbyr liknende tjenester i Sverige og Danmark.

De fleste klærne på onlineshopr.no selges av norske og svenske nettbutikker, men man finner også produkter fra større europeiske butikker som tilbyr billig frakt til Norge. Målet med tjenesten er å presentere så mange produkter som mulig og la brukerne filtrere og sortere produkter som virker interessante. I Norge er det stor etterspørsel etter klær fra internasjonale varemerker som ikke finnes i norske e-butikker. Ved å samle produkter fra forskjellige land og butikker, håper vi å gjøre det enklere for kundene, sier Pontus Wiehager.

På onlineshopr.no kan besøkende lage lister over klær og dele favorittplaggene med andre på nettstedet. Brukerne kan også logge seg på med Facebook-kontoen sin for å se hva vennene har på listen. De sosiale delene er utviklet for å la brukerne inspirere hverandre og skape brukergenerert materiale, f.eks. anmeldelser av nettbutikker og produkter. Funksjonene er blitt svært populære i Sverige og Danmark, sier Pontus Wiehager. Mange brukere foretrekker å få inspirasjon fra hverandre i stedet for å høre på moteeksperter.

Tjenesten ligger på www.onlineshopr.no

• Mote

• mote
  • klær