Guro Steine fra Drøbak er blitt gjenvalgt for fire nye år i Norges Seilforbund. (Foto: Morten Jensen)

Guro Steine gjenvalgt som seilerpresident

Guro Steine fra Drøbak ble gjenvalgt som president i Norges Seilforbund for fire nye år da seilforbundet avholdt ting i Oslo i helgen.

Guro Steine har sittet som president i de siste to årene. Som visepresidenter ble Leif C. Middelthon fra Stavanger og Nina Myhre fra Oslo (Kongelig Norsk Seilforening) valgt.

Seiltinget ble gjennomført på rekordkorte to timer

– Vi får tolke det som et tegn på at seil-Norge er fornøyd med den jobben vi gjør, sa Steine etter tinget.

Seiltinget vedtok en ny strategiplan frem mot 2028 som peker på syv hovedoppgaver som seilforbundet skal prioritere i sitt arbeid fremover.

Per Christian BORDAL

Generalsekretær +47 481 33 885