Nissans beste forhandlere i året som gikk. Total vinner for fiskalår 23: Mobile Kongsvinger. Vi gratulerer!

Nissans beste forhandlere i året som gikk

Nissans forhandlere fra hele Norden var nylig i Berlin for en forhandlerkonferanse, kåring av foregående års beste forhandlere, samt at de fikk oppeve Nissans Formel E team kjøre inn til en fin tredjeplass under Berlin Formel E løp.

Hvalstad, 23. mai 2024

Nissan gjennomfører sitt årlige forhandlermøte et stykke ut i kalenderåret grunnet Nissans regnskapsår som går fra 1. april til 31. mars. Som tidligere år ble det delt ut priser i tre kategorier fordelt på forhandlerstørrelse, samt en overordnet totalvinner.

Vinner i gruppen mindre forhandlere: Mobile Kongsvinger

Vinner i gruppen mellomstore forhandlere Gromstad Motor Stoa, Arendal

Vinner i gruppen store forhandere: Mobile Skien

Total vinner for fiskalår 23: Mobile Kongsvinger. Vi gratulerer!

«Dette er en lagseier med salgssjef Tommy Gusterudmoen i front», sier daglig leder Hans-Petter Løkken hos Mobile Kongsvinger i en kommentar.

Noen av kriteriene for kåringen:

● Vinnersne har generelt levert meget godt mht til kundetilfredshet på salg og ettermarked – det foretas ulike målinger og tilbakemeldinger fra kunder

● Må ha en gjennomføringsgrad på minst 80 % for alle obligatoriske e-læringer for å alltid ha høy kunnskap om Nissans produkter

● Evalueringen gjelder alle nye Nissan kjøretøy, deler og tilbehør.

Om Nissan AMIEO (Afrika, Midt-Østen, India, Europe & Oceania)
Nissan sikter på å bli et bærekraftig selskap, med et driv mot en renere, tryggere og mer inkluderende verden.

Bærekraft er kjernen til Nissan’s langtidsvisjon; Ambition 2030. Som et svar på de kritiske miljø-, samfunns- og kundebehov, går vår strategi ut på å levere elektrifiserte modeller og teknologisk innovasjon i nøkkelmarkeder globalt, og styrke mobilitet med mer. Ambition 2030 støtter Nissan’s mål, som er å bli karbon nøytral på tvers av livssyklusene til produktene og operasjonene innen 2050. Nissan AMIEO regionen, med EV36Zero i kjernen, er klargjort for å akselerere skiftet til en elektrifisert fremtid.

For mer informasjon om Nissan’s produkter, ytelser og forpliktelse til bærekraftig mobilitet, besøk nissan-global.com. Du kan også følge oss på Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn og se alle våre seneste videoer på YouTube.

Kommunikasjonssjef, Nissan Nordic Europe – Norge

Tlf 92416110, E-post: sthrane@nissan-europe.com

Marina Maneas Bakkum

Kommunikasjonsdirektør, Nissan Nordic Europe (Norden)