Nettbrett til alle!

Nettbrett til alle!

Slutten av 2012 og starten av 2013 har vist at flere og flere kjøper nettbrett. Interessen har skutt i været, og man får nå nettbrett fra rundt 1000 kr og opp til 7000 kr. For mange er den siste barrieren pris. Derfor har NetOnNet lansert tre nye Andersson-nettbrett fra kr 1290 til 2290, som har blitt meget godt mottatt av både kunder og i tester.

dinside.no skriver blant annet dette:
"Andersson ADT 1.0 er et eksempel på at bra kvalitet ikke behøver å koste skjorta. Dette kompakte brettet har en 7 tommers berøringsskjerm og bakside av børstet metall (aluminium), og gir absolutt et inntrykk av å være "hel ved", til tross for sin lave pris."

Videre skriver amobil.no om Andersson ADT 1.0 at  "Den gode skjermen, hendige størrelsen og ikke minst den lave prisen, gjør at vi føler oss trygge på at dette er et godt kjøp."

Andersson ADT 1.0 er et 7" nettbrett med 16 GB lagringskapasitet og en høyoppløst skjerm
Andersson ADT 2.0 har en 8" skjerm og en stor tilbehørspakke. I tillegg har det 16 GB lagringskapasitet og støtte for minnekort.
Andersson ADT 2.6 har et tynt design, 5 MP kamera, 16 GB lagringskapasitet og en 9,4" stor skjerm.

Åsa Bratt

Pressekontakt PR- og kommunikasjonssjef +46 704 888822