Gå videre til innhold
Mynewsdesk fortsetter å sanke utmerkelser i G2s kvartalsrapport for sommeren 2022

Pressemelding -

Nok en gang har kundene talt, og det har igjen resultert i utmerkelser i den seneste kvartalsrapporten til den ledende nettsiden for kundeanmeldelser, G2. Mynewsdesk har gleden av å legge de nye utmerkelsene til de som ble utstedt tidligere i år.

Takket være kunder som deler sine tilbakemeldinger, har Mynewsdesk fått et nytt sett med utmerkelser i kategorien PR- og kommunikasjon hos G2, verdens største markedsplass for kundeanmeldelser av programvare og teknologiløsninger. Mynewsdesk kan nå stolt vise frem hele seks utmerkelser, inkludert den høytstående «Users love us».

Som et selskap som lover brukerne den mest innovative teknologien, finnes det ingen bedre måte å vise den virkelige verdien av Mynewsdesks plattform på, enn gjennom hyllest av de faktiske brukerne av plattformen. Sider for kundeanmeldelser, som G2, gjør det mulig for kundene å hjelpe hverandre med å navigere i et stadig mer mangfoldig markedsområde, ved å dele sine praktiske erfaringer.

En av de nyeste utmerkelsene Mynewsdesk nå har mottatt, «Mid-Market High Performer», understreker den verdien en smart kommunikasjonsplattform som Mynewsdesk gir mellomstore bedrifter. Som alltid, er G2s utmerkelser et direkte resultat av positive tilbakemeldinger av Mynewsdesks plattform som en helhet, og dens spesifikke egnethet for små og mellomstore bedrifter på tvers av alle bransjer.

– At Mynewsdesk nok en gang får offisiell anerkjennelse av brukerne er veldig viktig for oss. En så teknisk sofistikert plattform som vår, er avhengig av den faktiske verdien vi kan tilby brukerne. Anmeldelsene fra G2 viser tydelig at vi oppfyller løftet vårt, sier Sara Manding Holm, Chief Product Officer på Mynewsdesk.

Viktigheten av anmeldelser fra faktiske brukere kommer til å bli stadig viktigere i tråd med at nye løsninger og leverandører dukker opp på markedet.

Les mer om G2s utmerkelser på deres hjemmeside.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewdsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Med vår brukervennlige PR-plattform forenkler vi publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no