Freia Smakfull Mandel & Karamell, 300g

En helt Ny smaksopplevelse fra Freia Smakfull

Freia Smakfull leverer nye spennende produktstrukturer og unike smakskombinasjoner. Freia Smakfull porteføljen skiller seg ut fra det som er på markedet: fylt, krønsj, smooth på en og samme tid! Våre forbrukere ønsker variasjon og overraskelser, og for dette utforsker vi spennende nye smaksopplevelser. Det kan være nye teksturer, nye kombinasjoner, nye smaker og nye formater. Smakfull er den mer vågale og morsomme siden ved Freia og skal appellere til hele familien.

Nyhet - Freia Smakfull Mandel & Karamell, 300g

En deilig sammensetning av melkesjokolade, luftig kakao- og mandelkrem, flytende karamell og knasende karamelliserte mandelbiter med et lite hint av salt, er en spennende smakskombinasjon som vi håper faller i smak hos forbrukerne, sier Monica Paulsen Ygre, Sr. Brand Manager i Freia.

Freia Smakfull Mandel & Karamell er tilgjengelig i alle Coop’s butikker.

Kontakt:

Monica Paulsen Ygre

Sr. Brand Manager

MPaulsen@mdlz.com

Om Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) er et globalt snacking-selskap, med proforma 2019-inntekter på mer enn 26 milliarder USD. Ved å skape gode øyeblikk i 150 land, er Mondelēz International verdensledende innenfor kjeks, sjokolade, tyggegummi, sukkervarer og pulverdrikker, med milliard-dollar-varemerker som Oreo, LU og Nabisco kaker; Cadbury og Milka sjokolade; Trident tyggegummi og Tang pulverdrikke. I vår norske produktportefølje har vi velkjente varemerker som Freia, Kvikk Lunsj, Kong Haakon, Daim, V6, Stimorol, Philadelphia, Regia, O’boy, Oreo og Ritz. Mondelēz International er stolt medlem av Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 og Dow Jones Sustainability Index. Besøk www.mondelezinternational.com eller følg oss på Twitter på www.twitter.com/MDLZ.

Nordic Press Office

Pressekontakt Pressekontakt Norden +46 (0)8 505 40 200

Mondelēz International empowers people to snack right

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) har som oppdrag å ”Empower people to snack right” gjennom å i over 150 land tilby: rett snacks, til rett øyeblikk, gjort på rett måte. Med en omsetning i 2020 på cirka 27 milliarder dollar leder MDLZ framtiden innenfor snacking med ikoniske globale varemerker som Oreo, belVita, og LU kaker; Cadbury ,Milka og Toblerone sjokolade; Trident tyggegummi och Philadelphia. I Norge er Mondelēz representert med produktportefølje med velkjente varemerker som Freia Melkesjokolade, Kvikk Lunsj, Twist, Kong Haakon, Daim, V6, Stimorol, Philadelphia, Regia, O´boy, Oreo og Ritz. Mondelēz International er et stolt medlem av Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 og Dow Jones Sustainability Index. Besøk https://www.mondelezinternational.com eller følg bedriften på Twitter på https://twitter.com/MDLZ.