ManpowerGroup Forum 12. juni - Betydningen av selskapers samfunnsansvar i rekruttering

Velkommen til ManpowerGroup Forum i Oslo Konserthus 12. juni. Tema denne gangen er:

Betydningen av selskapers samfunnsansvar i rekruttering

Undersøkelser viser at virksomheters arbeid med samfunnsansvar blir stadig viktigere når unge mennesker skal velge hvilket selskap de ønsker å jobbe for.

Til ManpowerGroup Forum har vi denne gangen invitert Hans Petter Stub, en av Norges mest erfarne konsulenter innen employer branding. Hans Petter har jobbet med employer branding hos noen av Nordens mest attraktive arbeidsgivere. Han skal snakke om betydningen av samfunnsansvar for å tiltrekke seg de beste kandidatene. Det holder ikke lenger med spennende arbeidsoppgaver, godt miljø og utviklingsmuligheter for å være en attraktiv arbeidsgiver. Når talentene har valgmuligheten, foretrekker de virksomheter som også kan tilby en større mening.

I tillegg har vi invitert Tove Selnes, HR-direktør i Storebrand, og Ann-Kristin R. Pfründer, Country Manager i gründer-bedriften Too Good To Go, som begge vil fortelle om hvordan de jobber med samfunnsansvar og rekruttering. I Storebrand er bærekraft en integrert del av kjernevirksomheten. Too Good to Go er en engasjert gjeng der hjertesaken er å stoppe matsvinn. Et meningsfullt samfunnsoppdrag gjør det mulig for Too Good To Go å tiltrekke seg og beholde dyktige medarbeidere.

I tillegg vil ManpowerGroups konsernsjef, Maalfrid Brath, presentere resultatene fra ManpowerGroups siste arbeidsmarkedsbarometer.

Sted: Oslo Konserthus (lille sal), Munkedamsveien 14, Oslo

Tid: Onsdag 12. juni kl 08.30-10.00 (Registrering og enkel frokostservering fra kl 08.00)

Meld deg på her!