Bob Dylan - Oslo Spektrum

BOB DYLAN KOMMER TILBAKE TIL EUROPA, GJESTER OSLO I SEPTEMBER!

«The Rough and Rowdy Ways World Tour» kommer til Norge - etter 74 fantastiske show i USA er turneen på vei til Europa.

Oslo Spektrum · søndag 25. september 2022

Billetter i salg onsdag 13. juli kl. 10.00 via livenation.no & ticketmaster.no

Det er bare sitteplasser tilgjengelig på denne konserten.

Billettpriser:

Sitte 1 kr 1600,- inkl. avgift

Sitte 2 kr 1345,- inkl. avgift

Sitte 3 = kr 1040,- inkl. avgift

Sitte 4 = kr 875,- inkl. avgift

VIKTIG INFORMASJON: Denne konserten er et "TELEFONFRITT SHOW", dette betyr at telefoner ikke er tillatt i salen under konserten.

Hvordan det fungerer? Når du ankommer lokalet, vil Yondr (telefonposeselskapet som er engasjert på denne konserten) ha sitt dedikerte personale tilgjengelig for å hjelpe deg med å legge telefonen i en låst og sikker veske, som du vil ha med deg hele kvelden.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg har en nødssituasjon og trenger tilgang til telefonen min? Du kan låse opp telefonlommen når som helst ved å gå til et dedikert og skiltet område, beregnet for telefonbruk. Ikke nøl med å spørre en Yondr-medarbeider om å hjelpe deg.

Husk derfor på å trykke ut dine billetter FØR du kommer til arenaen. Les mer om Youndr her: overyondr.com

Hvorfor gjør vi dette og er det obligatorisk? Etter å ha skapt denne telefonfrie opplevelsen på nylige turneer, tror vi det skaper en bedre opplevelse for alle som er til stede. Øynene åpner seg litt mer og sansene våre er litt skarpere når vi mister den teknologiske krykken vi har blitt vant til. Medisinske unntak gjøres for de som er avhengig av telefonen for behandling.

Live Nation Norge er landets største konsertarrangør. Vi booker, produserer og markedsfører de fleste konsertene her til lands, alt fra små klubbshow til større arena- og stadionkonserter, samt Tons of Rock, Findings festivalen og Bergenfest. Vårt program har et vidt spenn; det representerer alt fra grensesprengende musikk og nye artister, til det mer etablerte superstjerner og legender. Vi jobber til en hver tid for å tilby publikum det beste; både før, under og etter arrangementene, og garanterer at vi selger billetter gjennom pålitelige billettsalgspartnere. Velkommen til din neste store konsertopplevelse!